Serwis

Obsługa klienta w P&C

U nas wszystko kręci się wokół Ciebie! Obsługa klienta stoi u nas w samym centrum uwagi. We wszystkich sklepach oferujemy przyjazne i kompetentne doradztwo naszego wykwalifikowanego personelu. Jeśli masz pytania, zawsze chętnie służymy Ci pomocą. Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub napisz do nas list.

Wymiana towaru - z gwarancją zwrotu pieniędzy

Jako klient Peek & Cloppenburg Sp. z o.o. możesz swobodnie korzystać z wyjątkowej opcji wymiany towaru w naszych sklepach. Do dwóch miesięcy od dokonaniu zakupu możesz zwrócić towar, o ile nie był używany i nie został uszkodzony. Prawo wymiany towaru obowiązuje we wszystkich sklepach P&C na podstawie paragonu – prawo dotyczy również przecenionych towarów. Jesteśmy międzynarodową firmą, opcja ta dotyczy jednak wyłącznie kraju, w którym dokonano zakupu. Przykładowo towar zakupiony w Polsce można zwrócić tylko w Polsce. Aby skrócić czas oczekiwania, zwróć się po prostu do jednego z naszych sprzedawców w danym dziale. Nasi pracownicy chętnie służą pomocą.

Płatność

Korzystaj z zalet kompleksowego serwisu P&C również podczas dokonywania płatności! Do dyspozycji stoją płatność gotówką, kartą płatniczą lub Maestro. Dodatkowo akceptujemy wszystkie powszechnie używane karty kredytowe (American Express, Visa i Mastercard). Jeśli chcesz zapłacić gotówką, oprócz polskich złotych akceptujemy również płatności w euro.

Karta podarunkowa

Karta podarunkowa Peek & Cloppenburg to idealny prezent na każdą okazję! Kartę możesz kupić we wszystkich sklepach Peek & Cloppenburg Sp. z o.o., których siedziby znajdziesz tutaj. Karta dostępna jest w nominałach od 50 PLN do kwoty maksymalnej w wysokości 1000 PLN na jedną kartę