FAQ

FAQ

W naszej zakładce FAQ znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące rejestracji, procesu zamówienia, płatności, wysyłki, zwrotów, kuponów oraz Centrum Obsługi Klienta.

Jeżeli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na pytanie, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta.

Chętnie służymy pomocą!


Bezpłatne Centrum Obsługi Klienta 800-707243
Godziny pracy Pn–pt w godz. 9:00–17:00

TEMATY

1. Sklep online
1.1 5 najczęściej zadawanych pytań
1.2 Moje konto
1.3 Zamówienie
1.4 Płatność
1.5 Wysyłka
1.6 Przesyłka zwrotna/Zwrot
1.7 Jakość
1.8 Kupony
1.9 Centrum Obsługi Klienta
1.10 Newsletter

2. Sprzedaż w sklepie stacjonarnym
2.1 Ogólne
2.2 Karta klienta

Sklep online

5 najczęściej zadawanych pytań

Czy jest konieczna rejestracja internetowa, aby zamawiać online?

W naszym sklepie internetowym można zamawiać także jako gość bez tworzenia konta klienta. W przypadku rejestracji online Państwa dane osobowe zostają zapisane, dzięki czemu przy następnym zamówieniu nie będzie konieczności ich ponownego wprowadzania, przez co możesz wygodnie dokonać zamówienia poprzez swoje konto klienta. Poza tym w zakładce „Moje konto” możesz zawsze przeglądać wszystkie informacje dotyczące złożonych i jeszcze niedostarczonych zamówień, jak również szczegóły dotyczące wysyłki i płatności. Przy pobieraniu, przetwarzaniu i wykorzystywaniu Państwa danych bardzo starannie przestrzegamy wszystkich wymogów dotyczących ochrony danych osobowych. Więcej informacji dotyczących tej kwestii znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Jak zamawiać online?

Aby zamówić wybrane artykuły w żądanym rozmiarze na Peek-Cloppenburg.pl, należy umieścić je w koszyku, naciskając odpowiedni przycisk. Z koszyka można wysłać swoje zamówienie. Aby przejść przez bezpieczny i wygodny proces zamówienia, należy klikać odpowiednie przyciski. Jeśli jesteś już zarejestrowany w Peek-Cloppenburg.pl, można po wprowadzeniu swojego hasła kontynuować składanie zamówienia na swoim koncie. Jeżeli dokonujesz zamówienia po raz pierwszy, należy postępować zgodnie ze wskazówkami dot. rejestracji lub dokonać zamówienia jako gość, czyli bez tworzenia konta klienta. Należy zaakceptować Ogólne Warunki Handlowe i Politykę Prywatności oraz każdorazowo podać adres do rozliczenia, adres dostawy i wybraną formę płatności. Aby zakończyć proces składania zamówienia, w kolejnym kroku należy sprawdzić swoje dane dot. zamówienia i kliknąć przycisk „Kup teraz”. Tym samym składasz wiążące oświadczenie kupna. Należy pamiętać, że takie oświadczenie kupna stanowi dla nas dopiero ofertę. Następnie przesyłamy do Państwa wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia, której tytuł brzmi „Otrzymaliśmy Państwa zamówienie”.

Po sprawdzeniu w naszym systemie szczegółów dot. Państwa oferty kupna oraz dostępności zamówionych artykułów, oferta kupna zostanie przez nas przyjęta, o ile wykonanie umowy będzie dla nas możliwe. Wówczas prześlemy Ci we wiadomości e-mail „Potwierdzenie zamówienia i wysyłki”. Dopiero wtedy dochodzi do zawarcia wiążącej umowy kupna-sprzedaży.

Jeżeli niektóre artykuły nie będą dostępne, poinformujemy o tym fakcie we wiadomości e-mail. Szczegóły dot. zawierania umów znajdują się w naszych Ogólnych Warunkach Handlowych w § 2 (Zawarcie umowy).

Jakie metody płatności mam do dyspozycji przy zamówieniach w sklepie internetowym?

Naszym klientom oferujemy następujące rodzaje płatności:

  • Przelewy24
  • PayPal
  • Karta kredytowa (Mastercard, VISA)

Wszystkie możliwe formy płatności zostaną wyświetlone podczas procesu składania zamówienia.

Ile wynosi czas dostawy?

Standardowy czas wysyłki kurierem DPD wynosi z reguły od 2 do 4 dni roboczych od wpłynięcia zamówienia. Powiadomimy Państwa we wiadomości e-mail, jak tylkoienie opuści nasz magazyn. Prosimy pamiętać, że nie gwarantujemy dostawy na następny dzień. Dodatkowo istnieje możliwość śledzenia przesyłki u naszego dostawcy usług kurierskich na podstawie numeru referencyjnego. Numer referencyjny i link do śledzenia przesyłki otrzymasz we wiadomości e-mail wraz z potwierdzeniem zamówienia i wysyłki. Ponadto numer referencyjny możesz sprawdzić także z w zakładce „Moje konto” w danych dot. zamówienia.

Jak prawidłowo dokonać zwrotu?

Korzystając z ustawowego prawa do odstąpienia od umowy lub w ramach naszej dobrowolnej gwarancji zwrotu, możesz zwrócić swoje zamówienie. Szczegóły znajdują się w naszych Ogólnych Warunkach Handlowych i pouczeniu o odstąpieniu. Towar przed dokonaniem zwrotu powinien być przechowywany w odpowiedni sposób. Oznacza to, że artykuł nie może być uszkodzony, zabrudzony, wyprany, poddany przeróbce lub użyty, a wszystkie etykiety i zawieszki muszą być nadal do niego przyczepione. Oczywiście towar można przymierzyć. Obuwie należy przymierzać jedynie na dywanach/miękkim podłożu, aby zapobiec powstawaniu rys na podeszwie. Jeżeli zwrócony towar nie znajduje się w wyżej opisanym, odpowiednim stanie, zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu.

Abyśmy mogli zagwarantować szybką i sprawną realizację procesu zwrotu, należy:

  • zapakować artykuł w jego oryginalny worek z tworzywa sztucznego i włożyć go do oryginalnego kartonu lub oryginalnej torby wysyłkowej,
  • wypełnić dokładnie formularz zwrotu i włożyć go wraz z artykułem do oryginalnego kartonu lub oryginalnej torby wysyłkowej,
  • następnie należy zamknąć karton lub torbę za pomocą zintegrowanej taśmy klejącej poprzez odklejenie folii.

Przesyłkę zwrotną można oddać w jednym z ponad 10 naszych punktów obsługi lub odesłać ją za pośrednictwem DPD bezpośrednio na nasz adres (Peek & Cloppenburg, SOSNOWIEC 15A; 95-010 STRYKÓW). W tym celu należy wykorzystać dołączoną etykietę zwrotną DPD. Zwrot jest darmowy. Etykietę zwrotną DPD należy przykleić na kartonie w widocznym miejscu.

Jeżeli zwrot został nadany na w oddziale DPD, należy zachować pokwitowanie odbioru paczki, ponieważ stanowi ono dowód nadania przesyłki zwrotnej. Najbliższe oddziały DPD w okolicy znajdą Państwo tutaj.

Paczkę możesz oddać bezpośrednio kurierowi, który zgłosi się po odbiór przesyłki.

Moje konto

Czy jest konieczna rejestracja internetowa, aby zamawiać online?

W naszym sklepie internetowym można zamawiać także jako gość bez tworzenia konta klienta. W przypadku rejestracji online dane osobowe zostają zapisane, dzięki czemu przy następnym zamówieniu nie będzie konieczności ich ponownego wprowadzania, przez co możesz wygodnie dokonać zamówienia poprzez swoje konto klienta. Poza tym w zakładce „Moje konto” możesz zawsze przeglądać wszystkie informacje dotyczące złożonych i jeszcze niedostarczonych zamówień, jak również szczegóły dotyczące wysyłki i płatności. Przy pobieraniu, przetwarzaniu i wykorzystywaniu Państwa danych bardzo starannie przestrzegamy wszystkich wymogów związanych z ochroną danych osobowych. Więcej informacji dotyczących tej kwestii znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Jak mogę zarejestrować się online?

Osobiste konto klienta można założyć, podając swój adres e-mail oraz wybrane przez siebie hasło. Należy zapamiętać hasło i podany adres e-mail, ponieważ dane te będą wymagane do logowania się w zakładce „Moje konto”. Hasła nigdy nie należy udostępniać osobom trzecim i należy je chronić przed wykorzystaniem przez osoby nieupoważnione. Po pomyślnym zakończeniu procesu rejestracji otrzymasz automatycznie wiadomość e-mail z potwierdzeniem. W zakładce „Moje konto“ można w każdej chwili sprawdzić, zmienić lub uzupełnić swoje dane. Jeżeli dokonasz zmiany swoich danych na osobistym koncie klienta, również otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Jakie dane należy podać przy rejestracji?

W celu zarejestrowania się należy podać swoje imię i nazwisko, adres e-mail i wybrane przez siebie hasło. Ponadto należy zaakceptować Ogólne Warunki Handlowe i Politykę Prywatności. Można podać swój numer telefonu, aby w przypadku ewentualnych zapytań umożliwić kontakt telefoniczny z naszej strony.

Jakie są zalety wynikające z rejestracji online?

Jeżeli jesteś zarejestrowany na Peek-Cloppenburg.pl, możesz bez ograniczeń korzystać ze sklepu internetowego. Rejestracja ułatwia zakupy w przyszłości i zapewnia oszczędność cennego czasu w procesie składania zamówienia. W przypadku wszystkich zamówień dokonanych po rejestracji pola przewidziane do wprowadzenia adresu, sposobu płatności itd. będą już wypełnione i nie trzeba będzie ich ponownie uzupełniać. W każdej chwili można sprawdzić przebieg i status swoich zamówień. W zakładce „Moje konto“ można w dowolnym momencie zmieniać lub aktualizować swoje dane. Poza tym można dokonać subskrypcji newslettera lub zrezygnować z jego otrzymywania. Dla własnego bezpieczeństwa zmian należy dokonywać zawsze osobiście. W przypadku pytań nasze Centrum Obsługi Klienta jest do dyspozycji pod adresem service@peek-cloppenburg.pl lub pod numerem telefonu 800-707243 (połączenie bezpłatne ze wszystkich polskich sieci stacjonarnych i komórkowych).

Gdzie na moim koncie klienta mogę zmienić swoje dane?

W zakładce „Moje konto“ można w każdej chwili sprawdzić, zaktualizować lub uzupełnić swoje dane. W ten sposób przepływ informacji pomiędzy naszym Centrum Obsługi Klienta a klientem może przebiegać sprawnie, także w przypadku złożonych zapytań. W zakładce „Moje dane użytkownika“ można zaktualizować swoje dane osobowe, jak również adres e-mail i hasło. W zakładce „Książka adresowa” można dodawać lub edytować adresy. W tym celu należy kliknąć pole „Nowy adres” lub „Edytuj”. Następnie należy kliknąć pole „Zapisz”, aby potwierdzić zmiany. Należy pamiętać, że zmian adresu należy dokonywać zawsze przed dokonaniem zamówienia. Ze względów bezpieczeństwa nie można dokonywać zmian danych adresowych dla już złożonych zamówień. Oczywiście można także edytować swoje metody płatności w zakładce „Moje konto”.

W jakim celu będą wykorzystywane moje dane osobowe?

Dane osobowe, które są dostępne w zakładce „Moje konto“, są przechowywane przez nas w bezpieczny sposób. Są one wykorzystywane wyłącznie zgodnie z wymogami ustawowymi. Wszystkie dane są szyfrowane z wykorzystaniem protokołu SSL („Secure Socket Layer“), który stanowi sprawdzoną i bardzo bezpieczną metodę przesyłu danych w Internecie. Gwarantujemy, że bez Państwa zgody dane nie zostaną przekazane osobom trzecim. Nie ma to wpływu na przekazywanie danych w kontekście przetwarzania danych zamówienia. Więcej szczegółów można znaleźć w Polityce Prywatności, która jest dostępna na stronie www.peek-cloppenburg.pl/polityka-prywatnosci/.

Nie pamiętam danych do logowania / hasła, co teraz?

Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła, podczas logowania możesz zażądać przesłania nowego hasła po podaniu adresu e-mail w zakładce „Nie pamiętam hasła”. Wówczas prześlemy Ci wiadomość e-mail z łączem umożliwiającym zmianę hasła do „Mojego konta”. Ze względów bezpieczeństwa łącze jest aktywne jedynie 20 minut.

Jak mogę usunąć moje konto i dane klienta?

Jeżeli chcesz usunąć swoje konto klienta („Moje konto“) na Peek-Cloppenburg.pl, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta. W celu stałego udoskonalania naszych usług, będziemy wdzięczni, jeśli poinformujesz nas o przyczynie usunięcia swojego konta. Informacje dot. bezpieczeństwa danych znajdują się w Polityce Prywatności na stronie www.peek-cloppenburg.pl/polityka-prywatnosci/.

Nasze Centrum Obsługi Klienta jest dostępne pod adresem e-mail service@peek-cloppenburg.pl lub pod numerem telefonu 800-707243 (połączenie bezpłatne ze wszystkich polskich sieci stacjonarnych i komórkowych).

Zamówienie

Jak zamawiać online?

Aby złożyć zamówienie na Peek-Cloppenburg.pl, należy za pomocą odpowiedniego przycisku przenieść wybrane artykuły w żądanym rozmiarze do swojego koszyka. Następnie należy przejść do kasy i klikać kolejne przyciski, aby bezpiecznie i wygodnie zakończyć proces zamawiania. Jeśli jesteś już zarejestrowany w Peek-Cloppenburg.pl, można po wprowadzeniu swojego hasła kontynuować składanie zamówienia na swoim koncie. Jeżeli dokonujesz zamówienia po raz pierwszy, postępuj zgodnie ze wskazówkami dot. rejestracji lub dokonaj zamówienia jako gość, jeżeli nie chcesz zakładać osobistego konta klienta. Po zaakceptowaniu naszych Ogólnych Warunków Handlowych i Polityki Prywatności w następnych etapach należy podać adres do rozliczenia, adres dostawy i wybraną formę płatności. Następnie sprawdź wprowadzone dane i złóż zamówienie, klikając przycisk „Kup teraz”. Należy pamiętać, że takie oświadczenie kupna stanowi dla nas dopiero ofertę. W kolejnym kroku prześlemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia.

Po sprawdzeniu w naszym systemie szczegółów dot. Państwa oferty kupna oraz dostępności zamówionych artykułów, oferta kupna zostanie przez nas przyjęta, o ile wykonanie umowy będzie dla nas możliwe. Wówczas prześlemy Ci we wiadomości e-mail potwierdzenie zamówienia i wysyłki.

Jeżeli niektóre artykuły nie będą dostępne, poinformujemy o tym fakcie we wiadomości e-mail. Szczegóły dot. zawierania umów znajdują się w naszych Ogólnych Warunkach Handlowych w § 2 (Zawarcie umowy).

Czy moje zamówienie dotarło do Państwa?

W przypadku pomyślnego zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia. W przypadku braku otrzymania wiadomości e-mail, sprawdź folder spam i upewnij się, że Państwa skrzynka odbiorcza nie jest przepełniona, przez co nie mogą Państwo odbierać więcej wiadomości e-mail. Jeżeli pomimo tego wiadomość e-mail nie dotarła, należy zwrócić się do naszego Centrum Obsługi Klienta.

Czy określono minimalną kwotę zamówienia?

Nie, na Peek-Cloppenburg.pl nie określono minimalnej kwoty zamówienia. Również w przypadku darmowej wysyłki nie określono minimalnej kwoty zamówienia.

Gdzie można dostarczyć moje zamówienie?

Obecnie Peek-Cloppenburg.pl realizuje zamówienia na adresy na terenie Polski. W przypadku wcześniejszych zamówień Twój adres dostawy znajduje się w danych osobowych w zakładce „Moje konto”. Tam można go zawsze sprawdzić i zmienić. Jeżeli jesteś nowym klientem, należy podać swój adres dostawy podczas procesu składania zamówienia, zanim nastąpi wysłanie zamówienia. Ponadto można odebrać swoje zamówienie w jednym z ponad 10 punktów obsługi znajdujących się w sklepach stacjonarnych Peek & Cloppenburg Sp. z o.o. na terenie Polski. Adresy wszystkich punktów obsługi znajdują się tutaj.

Oczywiście można także zlecić dostawę swojego zamówienia do oddziału DPD. W tym przypadku należy podać dokładny adres oddziału DPD.

Na stronie z podglądem zamówienia wyświetlane są wszystkie dane podane przez klienta w celu ponownego sprawdzenia. Należy pamiętać, że obecnie realizujemy zamówienia wyłącznie za pośrednictwem firmy DPD.

Co należy zrobić, jeżeli adres dostawy różni się od adresu rozliczeniowego?

W procesie składania zamówienia można wybrać adres do rozliczenia jako adres dostawy lub podać inny adres dostawy. W tym celu w obszarze „Dostawa na inny adres” należy podać żądany adres dostawy.

Czy mogę zlecić zapakowanie mojego zamówienia na prezent?

Obecnie nie oferujemy usługi pakowania na prezent.

Gdzie mogę wyświetlać i śledzić moje zamówienia?

W zakładce „Moje konto“ możesz zawsze przeglądać swoje zamówienia i śledzić ich aktualny status. Po wysłaniu towarów z naszego magazynu możesz śledzić swoją przesyłkę na stronie firmy kurierskiej, wprowadzając numer referencyjny. Numer referencyjny i łącze do śledzenia przesyłki DPD otrzymasz we wiadomości e-mail wraz z „Potwierdzeniem zamówienia i wysyłki”. Numer referencyjny możesz sprawdzić także z zakładce „Moje konto” w danych dot. zamówienia. W przypadku dostawy do sklepu stacjonarnego Peek & Cloppenburg Sp. z o.o. otrzymają Państwo we wiadomości e-mail powiadomienie o odbiorze, jak tylko zamówienie będzie gotowe do odbioru w sklepie.

Czy jest dostępna historia wszystkich zamówień online?

W zakładce „Moje konto“ znajduje się przegląd wszystkich aktualnych i zrealizowanych zamówień. W zakładce tej można zawsze sprawdzić, jaki status posiada Państwa zamówienie. Informacje o zamówieniach złożonych bez rejestracji (jako gość) nie są dostępne w zakładce „Moje konto”.

W jaki sposób mogę anulować lub zmienić moje zamówienie?

Aby możliwie szybko wysłać zamówienie na wskazany adres dostawy, jest ono natychmiast realizowane. Dlatego też anulowanie lub zmiana zamówienia jest niemożliwa. Możesz oczywiście odesłać zamówienie po otrzymaniu, korzystając z ustawowego prawa do odstąpienia od umowy lub w ramach naszej dobrowolnej gwarancji zwrotu lub też zwrócić je w sklepie stacjonarnym Peek & Cloppenburg Sp. z o.o. i tam sprawdzić inne artykuły, rozmiary itd. Więcej szczegółów można znaleźć w naszych Ogólnych Warunkach Handlowych i pouczeniu o odstąpieniu, które znajdują się na stronie www.peek-cloppenburg.pl/regulamin.

Czy zakupy na Peek-Cloppenburg.pl są bezpieczne?

Peek-Cloppenburg.pl podjął różnego rodzaju środki, aby zakupy w naszym sklepie internetowym były realizowane w bezpieczny sposób. Wykorzystujemy bezpieczny system płatności z jedną z najbardziej renomowanych instytucji finansowych handlu elektronicznego. W związku z tym wszystkie dane poufne dot. płatności są przesyłane do instytucji finansowej w formie zaszyfrowanej (SSL). W związku z tym do Państwa danych osobowych nie mają wglądu strony trzecie. Najważniejsze zabezpieczenie stanowi jednak własne hasło. Hasła nigdy nie należy udostępniać osobom trzecim i należy je chronić przed wykorzystaniem przez osoby nieupoważnione. Oczywiście przestrzegamy obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych i wymogów ustawowych. Szczegółowe informacje dot. kwestii ochrony danych znajdują się w naszej Polityce Prywatności.

W jaki sposób moje dane są chronione?

Kwestia ochrony danych osobowych ma dla nas wielkie znaczenie. Państwa dane wykorzystujemy wyłącznie zgodnie z przepisami ustawowymi. Zgodnie z wymogami ustawowymi masz zawsze prawo do uzyskiwania informacji na temat Państwa danych lub do ich sprostowania. W celu wykorzystywania danych do celów reklamowych i marketingowych, jak również przesyłania we wiadomości e-mail informacji o ofertach i wydarzeniach potrzebujemy Państwa wyraźnej zgody, którą mogą Państwo wyrazić np. w ramach procesu składania zamówienia lub przy subskrypcji newslettera. Udzielona przez Państwa zgoda na wykorzystywanie danych może zostać w każdej chwili wycofana. Szczegółowe informacje dot. kwestii ochrony danych znajdują się w Polityce Prywatności.

W przypadku pytań dot. ochrony danych można zwrócić się w formie pisemnej do naszego Inspektora ds. ochrony danych:

Fashion ID GmbH & Co. KG
Inspektor ds. ochrony danych
Berliner Allee 2
40212 Düsseldorf, Niemcy
E-Mail:

Sklep internetowy Peek-Cloppenburg.pl spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa. Wszystkie zamówienia są realizowane przez bezpieczny i sprawdzony protokół szyfrowania SSL. Więcej informacji znajduje się w punkcie „Czy moje dane osobowe są przechowywane w bezpieczny sposób i w jakim celu są wykorzystywane?” w FAQ.

Co mogę zrobić, gdy artykuł, który chcę kupić, nie jest już dostępny w moim rozmiarze?

Jeśli artykuł w sklepie internetowym nie jest już dostępny w wybranym rozmiarze, chętnie prześlemy do Państwa wiadomość, jak tylko artykuł będzie ponownie dostępny. W tym celu kliknij wybrany rozmiar i podaj swoje nazwisko oraz adres e-mail.

Poza tym można zapytać o dostępność wybranego rozmiaru w jednym ze sklepów Peek & Cloppenburg Sp. z o.o. w okolicy.

Należy pamiętać, że przed wysłaniem potwierdzenia zamówienia/wysyłki jeszcze raz sprawdzamy dostępność zamówionych artykułów. Jeżeli okaże się, że artykuł jednak nie może zostać dostarczony, niezwłocznie powiadomimy o tym fakcie.

Dlaczego anulowano moją dostawę?

Anulowanie zamówienia następuje w przypadku, gdy w trakcie procesu wystąpią problemy techniczne lub zamówiony przez Państwa artykuł jest niedostępny albo uszkodzony i stwierdzono ten fakt przed wysyłką. W takim przypadku poinformujemy Państwa we wiadomości e-mail.

Jak otrzymam kopię faktury?

Jeżeli potrzebujesz kopię faktury, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta.

Nasze Centrum Obsługi Klienta jest dostępne pod adresem e-mail service@peek-cloppenburg.pl lub pod numerem telefonu 800-707243 (połączenie bezpłatne ze wszystkich polskich sieci stacjonarnych i komórkowych).

Jakie obowiązują Ogólne Warunki Handlowe?

Każdy zakup dokonany na stronie Peek-Cloppenburg.pl podlega naszym OWH. OWH można w każdej chwili pobrać lub przejrzeć na stronie www.peek-cloppenburg.pl/regulamin. W OWH są uregulowane szczegóły dot. zawarcia umowy, dostępności towarów, cen i kosztów wysyłki, form płatności, kuponów rabatowych, rękojmi, odstąpienia wraz z pouczeniem o odstąpieniu, dobrowolnej gwarancji zwrotu ze strony Peek-Cloppenburg.pl, jak również przetwarzania danych.

Płatność

Jakie metody płatności mam do dyspozycji przy zamówieniach w sklepie internetowym?

Wszystkie możliwe metody płatności wyświetlają się podczas procesu składania zamówienia.

Dostępne są następujące metody płatności: Paypal, Przelewy24, karta kredytowa (Visa; MasterCard).

Płatność kartą kredytową
Na Peek-Cloppenburg.pl akceptowane są następujące karty kredytowe:

  • VISA
  • MasterCard

Przy płatności kartą kredytową konieczne jest podanie 16-cyfrowego numeru karty, daty ważności i kodu weryfikacyjnego CVV/CVC. Kod weryfikacyjny na karcie VISA i MasterCard to 3-cyfrowy numer na jej odwrocie w polu przeznaczonym na podpis. Państwa dane są chronione przez protokół kodowania SSL i niezwłocznie przetwarzane.

Przy pomyślnym dokonaniu płatności kartą kredytową kwota faktury obciąża konto Państwa karty kredytowej w momencie wysyłki towaru.


Płatność PayPal
PayPal to portal oferujący usługi płatnicze online, umożliwiający bezpieczne, proste i szybkie płatności. Przy płatności PayPal na zakończenie procesu zamówienia nastąpi bezpośrednie przekierowanie ze strony Peek-Cloppenburg.pl na stronę PayPal. Jeżeli jesteś już użytkownikiem PayPal, możesz zalogować się za pomocą swoich danych i zatwierdzić płatność. Jeżeli jeszcze nie jesteś użytkownikiem PayPal, możesz podczas procesu zamówienia założyć konto i zatwierdzić płatność.

Po zakończeniu procesu zamawiania otrzymasz we wiadomości e-mail potwierdzenie otrzymania. Dalsze informacje dot. PayPal znajdują się na stronie www.paypal.pl.


Płatność przez Przelewy24
Przelewy24 to portal oferujący usługi płatnicze online, umożliwiający bezpieczne przelewy w Internecie. Aby skorzystać z metody płatności Przelewy24, musisz posiadać konto w banku, który należy do systemu płatności internetowych Przelewy24. Jeżeli na końcu procesu składania zamówienia zdecydujesz się na Przelewy24, zostaniesz przekierowany do systemu Przelewy24. Tam podaj swój bank i zatwierdź płatność. Następnie zostaniesz z powrotem przekierowany na naszą stronę internetową. Po pomyślnym zakończeniu transakcji zakupu otrzymasz potwierdzenie. Należy pamiętać, że banki mają różne godziny otwarcia, a realizacja procesu płatności i tym samym dostawa może się opóźniać w poszczególnych przypadkach. Proces składania zamówienia jest zakończony po potwierdzeniu płatności, niezależnie od godzin otwarcia poszczególnych banków. Dalsze informacje dot. metody płatności Przelewy24 znajdują się na stronie www.przelewy24.pl.

Czy płatność kartą kredytową jest bezpieczna?

Podczas realizacji płatności Państwa dane są chronione przez protokół szyfrowania SSL i niezwłocznie przetwarzane. Aby płatności kartą kredytową w Internecie były jeszcze bezpieczniejsze, na Peek-Cloppenburg.pl wprowadzono uznany na rynku międzynarodowym standard bezpieczeństwa 3D Secure (Verified by Visa, MasterCard SecureCode). 3D Secure utrudnia użycie kart kredytowych przez osoby nieupoważnione i tym samym znacząco minimalizuje ryzyko oszustwa przy płatnościach kartą kredytową w Internecie. W przypadku wykorzystania Verified by Visa lub MasterCard SecureCode dane Państwa karty kredytowej zostaną zabezpieczone przez dodatkowe hasło lub kod. Tym samym użycie Państwa karty kredytowej przez osoby nieupoważnione jest prawie niemożliwe.

Co oznacza 3D SECURE (Verified by VISA, MasterCard Securecode)

Aby płatności kartą kredytową w Internecie były jeszcze bezpieczniejsze, na Peek-Cloppenburg.pl wprowadzono uznany na rynku międzynarodowym standard bezpieczeństwa 3D Secure (Verified by Visa, MasterCard SecureCode). 3D Secure utrudnia użycie kart kredytowych przez osoby nieupoważnione i tym samym znacząco minimalizuje ryzyko oszustwa przy płatnościach kartą kredytową w Internecie. W przypadku wykorzystania Verified by Visa lub MasterCard SecureCode dane Państwa karty kredytowej zostaną zabezpieczone przez dodatkowe hasło lub kod. Tym samym użycie Państwa karty kredytowej przez osoby nieupoważnione jest prawie niemożliwe.

Aby korzystać z 3D Secure, nie potrzebujesz nowej karty kredytowej. Konieczna jest tylko jednorazowa rejestracja w Twoim banku oraz ustalenie osobistego hasła lub kodu. Jeżeli bank, który wydał kartę kredytową bierze udział w programie 3D Secure, przy zakupach powyżej 1302,49 Zloty wymagane jest dokonanie dodatkowej autoryzacji jako prawowity właściciel karty poprzez podanie dodatkowego hasła lub dodatkowego kodu. Pytanie o hasło lub kod pojawia się dopiero po wyborze karty kredytowej jako metody płatności oraz po podaniu danych karty kredytowej. Po potwierdzeniu swojego zamówienia na stronie z potwierdzeniem poprzez naciśnięcie przycisku „Kup teraz” zostanie najpierw wyświetlona informacja o 3D Secure. Wówczas nastąpi przekierowanie na bezpieczną stronę Państwa banku. Tam pojawi się prośba o podanie Państwa hasła lub kodu. Jeżeli jeszcze nie posiadasz hasła lub kodu, możesz podczas procesu składania zamówienia zarejestrować się bezpośrednio i bezpłatnie w swoim banku. Alternatywnie możesz wybrać także inną metodę płatności.

Po wprowadzeniu hasła lub kodu w ciągu kilku sekund następuje jego weryfikacja i tym samym zostaje sprawdzona Państwa tożsamość. Akceptacja transakcji następuje na samym końcu procesu. Pytanie o ustalone przy rejestracji hasło lub kod pojawia się przy każdym nowym zamówieniu.

Aby uzyskać więcej informacji dot. 3D Secure (Verified by Visa, MasterCard SecureCode) lub dot. aktywacji usługi, prosimy o kontakt ze swoim bankiem.

Co to jest SEPA?

Przez wprowadzenie SEPA (Single Euro Payments Area / Jednolity obszar płatności w euro) w Europie został stworzony jednolity obszar płatności. Klienci końcowi nie odczuwają żadnej różnicy pomiędzy płatnościami krajowymi i międzynarodowymi (w Europie). W wyniku wprowadzenia SEPA w Polsce numer konta i kod banku zastąpiono numerami IBAN i BIC.

Co to jest IBAN?

Numer IBAN (międzynarodowy numer rachunku bankowego) w Polsce składa się z 28 znaków. Pierwszy i drugi znak to kod kraju, trzeci i czwarty znak to liczba kontrolna a następne cyfry zawierają informację o koncie, tzn. numer rozliczeniowy banku i numer rachunku klienta.

Co to jest BIC?

BIC to jednoznaczne, międzynarodowe oznaczenie banku, które zastępuje dotychczasowy numer rozliczeniowy banku.

Czy mogę przelać pieniądze, podając numer rozliczeniowy banku i numer konta?

Obecnie prawnie nie jest już możliwe dokonywanie płatności poprzez podanie numeru konta i numeru rozliczeniowego banku. Jeżeli nie znasz swojego numeru IBAN i BIC, zapytaj o niego w swoim banku.

Wysyłki

Jakie opcje wysyłki oferuje Peek-Cloppenburg.pl?

Zamówienie zostanie dostarczone przez firmę kurierską DPD.

Gdzie mogę zlecić dostawę mojego zamówienia?

Dostawę zamówienia można zlecić na każdy wskazany adres na terenie Polski. Poza tym można zlecić dostawę swojej paczki do jednego z naszych punktów obsługi w sklepie stacjonarnym Peek & Cloppenburg Sp. z o.o. w Polsce – przegląd sklepów znajduje się tutaj.

Aby zapobiec zdarzeniom niepożądanym w trakcie dostawy (nieprawidłowy adres, odbiorca jest nieosiągalny itd.), bezwzględnie konieczne jest wprowadzenie w trakcie składania zamówienia poprawnych i kompletnych danych. Zalecamy podanie numeru telefonu w odpowiednim polu. Należy pamiętać, że wysyłka jest realizowana wyłącznie na adresy znajdujące się w Polsce.

Prosimy mieć na uwadze, iż dostawa do sklepu stacjonarnego Warszawa-Reduta nie jest możliwa. Mają Państwo możliwość odebranie przesyłki we wszystkich pozostałych filialach. Adresy naszych 10 sklepów stacjonarnych znajdą Państwo klikając w poniższy link: https://www.peek-cloppenburg.pl/lokalizacje.

Jakie koszty wysyłki należy ponieść przy zamówieniu online?

Standardowa dostawa zamówienia złożonego na Peek-Cloppenburg.pl jest bezpłatna. Państwa zamówienie zostanie dostarczone bez dodatkowych kosztów wysyłki na Twój adres. Dostawa do sklepu stacjonarnego Peek & Cloppenburg Sp. z o.o. jest również bezpłatna.

Ile wynosi czas dostawy?

Standardowy czas wysyłki kurierem DPD wynosi z reguły od 2 do 4 dni roboczych od wpłynięcia zamówienia. Powiadomimy Państwa we wiadomości e-mail, jak tylko zamówienie opuści nasz magazyn. Prosimy pamiętać, że nie gwarantujemy dostawy na następny dzień. Dodatkowo istnieje możliwość śledzenia przesyłki u naszego dostawcy usług kurierskich na podstawie numeru referencyjnego. Numer referencyjny i łącze do śledzenia przesyłki otrzymasz we wiadomości e-mail wraz z potwierdzeniem zamówienia i wysyłki. Ponadto numer referencyjny możesz sprawdzić także z zakładce „Moje konto” w danych dot. zamówienia.

Co należy zrobić, jeżeli paczka po upływie jednego tygodnia jeszcze nie dotarła?

Jak tylko zamówienie opuści magazyn, otrzymają Państwo we wiadomości e-mail szczegółowe „Potwierdzenie zamówienia i wysyłki“. W potwierdzeniu tym znajduje się bezpośrednie łącze do śledzenia przesyłki oraz numer referencyjny paczki. Tym samym możesz w każdej chwili śledzić dostawę paczki. Kurier DPD potrzebuje z reguły 1–3 dni roboczych, aby dostarczyć paczkę. W przypadku braku otrzymania paczki w regularnym czasie dostawy prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta, abyśmy mogli sprawdzić, gdzie znajduje się Państwa przesyłka.

Nasze Centrum Obsługi Klienta jest dostępne pod adresem e-mail service@peek-cloppenburg.pl lub pod numerem telefonu 800-707243 (połączenie bezpłatne ze wszystkich polskich sieci stacjonarnych i komórkowych).

Co należy zrobić, jeżeli dostarczono uszkodzoną paczkę/uszkodzony towar?

Jeżeli dostarczono uszkodzoną paczkę, w ciągu 7 dni roboczych należy złożyć protokół szkody w oddziale DPD lub w najbliższej placówce pocztowej. Prosimy o przyniesienie uszkodzonej paczki wraz ze zgłoszeniem szkody. Zalecamy, aby zrobić zdjęcia uszkodzonej paczki i przechować kopię protokołu szkody do ostatecznego wyjaśnienia sprawy i otrzymania od firmy DPD przedmiotowej informacji.

Czy Peek-Cloppenburg.pl dostarcza także za granicę? Czy możliwe jest zamawianie na Peek-Cloppenburg.pl z dowolnego kraju?

Na Peek-Cloppenburg.pl realizowane są obecnie zamówienia wyłącznie dla klientów w Polsce, tzn. zarówno adres do rozliczenia, jak i adres dostawy podany w trakcie składania zamówienia muszą znajdować się w Polsce.

Co się stanie, jeśli nie będzie mnie podczas próby doręczenia, przez co paczka nie zostanie odebrana?

Jeżeli nie będzie możliwe dostarczenie paczki, zostanie ona ewentualnie pozostawiona u Państwa sąsiadów lub będzie ona dostępna w oddziale DPD w okolicy przez 7 dni roboczych. Należy sprawdzić, czy w skrzynce na listy nie znajduje się powiadomienie DPD. Jeżeli w ciągu 7 dni roboczych nie odbierzesz swojej paczki w oddziale DPD, zostanie ona przesłana z powrotem do naszego magazynu. Jeżeli w skrzynce na listy nie było powiadomienia DPD, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta, abyśmy mogli sprawdzić, gdzie znajduje się przesyłka i ewentualnie złożyć zlecenie dot. wyszukiwania. W tym celu należy sporządzić wiadomość e-mail na adres service@peek-cloppenburg.pl lub skontaktować się telefonicznie pod numerem 800-707243 (połączenie bezpłatne ze wszystkich polskich sieci stacjonarnych i komórkowych).

W jaki sposób towar jest dostarczany do sklepu stacjonarnego Peek & Cloppenburg Sp. z o.o.?

Dostawa zamówienia do sklepu stacjonarnego Peek & Cloppenburg Sp. z o.o. jest realizowana również przez firmę DPD. Jak tylko do punktu obsługi w wybranym sklepie stacjonarnym dotrze kompletne zamówienie, otrzymają Państwo we wiadomości e-mail powiadomienie o odbiorze. Czas odbioru zamówienia w punkcie obsługi wynosi 7 dni roboczych. Dokładna data, do której będzie dostępne zamówienie, znajduje się w przesłanej przez nas wiadomości e-mail. Aby odebrać zamówienie, należy mieć ze sobą powiadomienie o odbiorze oraz ważny dowód osobisty, paszport lub prawo jazdy.

Czy inna osoba może odebrać moją przesyłkę?

Odbiór zamówienia przez inną osobę, nie będącą zamawiającym, jest możliwy pod poniższymi warunkami:

  • odbiorca musi wylegitymować się dowodem osobistym lub paszportem;
  • odbiorca musi posiadać wydruk powiadomienia o odbiorze, które zostało przesłane do zamawiającego we wiadomości e-mail;
  • odbiorca musi posiadać wypełnione i podpisane upoważnienie. Upoważnienie można pobrać tutaj.

Przesyłka zwrotna/Zwrot

Jak prawidłowo dokonać zwrotu?

Korzystając z ustawowego prawa do odstąpienia od umowy lub w ramach naszej dobrowolnej gwarancji zwrotu, możesz zwrócić swoje zamówienie. Szczegóły znajdują się w naszych Ogólnych Warunkach Handlowych i pouczeniu o odstąpieniu. Towar przed dokonaniem zwrotu powinien być przechowywany w odpowiedni sposób. Oznacza to, że artykuł nie może być uszkodzony, zabrudzony, wyprany, poddany przeróbce lub użyty, a wszystkie etykiety i zawieszki muszą być nadal do niego przyczepione. Towar można przymierzyć tak jak w sklepie stacjonarnym. Obuwie należy przymierzać jedynie na dywanach/miękkim podłożu, aby zapobiec powstawaniu rys na podeszwie. Jeżeli zwrócony towar nie znajduje się w wyżej opisanym, odpowiednim stanie, zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu.

Abyśmy mogli zagwarantować szybką i sprawną realizację procesu zwrotu, należy:

  • zapakować artykuł w jego oryginalny worek z tworzywa sztucznego i włożyć go do oryginalnego kartonu lub oryginalnej torby wysyłkowej,
  • wypełnić dokładnie formularz zwrotu i włożyć go wraz z artykułem do oryginalnego kartonu lub oryginalnej torby wysyłkowej,
  • następnie należy zamknąć karton lub torbę za pomocą zintegrowanej taśmy klejącej poprzez odklejenie folii,
  • Przesyłkę zwrotną można oddać w jednym z naszych punktów obsługi lub odesłać ją za pośrednictwem DPD bezpośrednio na nasz adres (Peek & Cloppenburg, SOSNOWIEC 15A; 95-010 STRYKÓW). W tym celu należy wykorzystać dołączoną etykietę zwrotną DPD. Zwrot jest darmowy. Etykietę zwrotną DPD należy przykleić na kartonie w widocznym miejscu.

Jeżeli zwrot został nadany na w oddziale DPD, należy zachować pokwitowanie odbioru paczki, ponieważ stanowi ono dowód nadania przesyłki zwrotnej. Najbliższe oddziały DPD w okolicy znajdziesz tutaj.

Paczkę możesz oddać bezpośrednio kurierowi, który zgłosi się po odbiór przesyłki.

Ile dni wynosi prawo do zwrotu w przypadku dostawy online?

W przypadku dostawy online obowiązuje umowa zawierana na odległość zgodnie z ustawą o prawach konsumenta. niemieckiego kodeksu cywilnego. W tego rodzaju umowach przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni. Szczegóły dot. rozpoczęcia okresu odstąpienia, formy i skutków odstąpienia znajdują się w naszym oświadczeniu o odstąpieniu, które stanowi część naszych Ogólnych Warunków Handlowych. Ponad uregulowane ustawowo prawo do odstąpienia od umowy udzielamy dobrowolnej gwarancji zwrotu wynoszącej 100 dni od daty otrzymania towaru.

Czy zwrot jest płatny?

Nie, na Peek-Cloppenburg.pl można dokonywać bezpłatnych zwrotów, niezależnie od wartości zwrotu. W tym celu należy wykorzystać etykietę zwrotną DPD, która jest dołączona do przesyłki.

Jeżeli w kartonie nie było etykiety zwrotnej lub potrzebna jest Ci nowa, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta. Centrum Obsługi Klienta prześle wymagany dokument we wiadomości e-mail do wydrukowania. W tym celu należy sporządzić wiadomość e-mail na adres service@peek-cloppenburg.pl lub skontaktować się telefonicznie z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numerem 800-707243 (połączenie bezpłatne ze wszystkich polskich sieci stacjonarnych i komórkowych).

W jakim przypadku mogę odesłać towar (dobrowolny odbiór ze strony Peek-Cloppenburg.pl)?

Zadowolenie naszych klientów ma dla nas wielkie znaczenie. Jeżeli zamówiony artykuł nie spodobał się Państwu, nie pasuje lub nie odpowiada z innych powodów, istnieje możliwość skorzystania z naszej dobrowolnej gwarancji zwrotu i zamówiony artykuł można zwrócić w ciągu 100 dni od daty otrzymania towaru. Należy mieć na uwadze, że przyjmujemy wyłącznie nienoszone artykuły z oryginalną etykietą. Towar nie może być zabrudzony lub uszkodzony. Oczywiście towar można przymierzyć. Obuwie należy przymierzać jedynie na dywanach/miękkim podłożu, aby zapobiec powstawaniu rys na podeszwie. Aby móc nieustanne udoskonalać nasze usługi i asortyment, prosimy o odnotowanie powodu zwrotu na formularzu zwrotu.

Czym jest formularz zwrotu i co należy zrobić z etykietą zwrotną?

Wraz z przesyłką otrzymujesz od nas formularz zwrotu oraz etykietę zwrotną. Jeżeli chcesz zwrócić artykuł, prosimy o podanie powodu zwrotu w tabeli na formularzu zwrotu przy odpowiednim artykule. Możliwe powody zwrotu sformułowano pod tabelą i przypisano im kod zwrotu. Włóż artykuł z oryginalną etykietą w oryginalnym worku z tworzywa sztucznego oraz wypełniony formularz zwrotu do kartonu Peek-Cloppenburg.pl, usuń zamieszczoną przez nas etykietę wysyłkową z Twoim adresem dostawy i naklej załączoną etykietę zwrotną. Jeżeli w kartonie nie było etykiety zwrotnej lub potrzebna jest Ci nowa, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta. Centrum Obsługi Klienta prześle wymagany dokument we wiadomości e-mail do wydrukowania. W tym celu należy sporządzić wiadomość e-mail na adres service@peek-cloppenburg.pl lub skontaktować się telefonicznie z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numerem 800-707243 (połączenie bezpłatne ze wszystkich polskich sieci stacjonarnych i komórkowych).

Zwrot jest również możliwy bez wykorzystania etykiety zwrotnej. Jednak w tym przypadku koszty zwrotu wysyłki są zwracane tylko w przypadku skorzystania z ustawowego prawa do odstąpienia od umowy i tylko na warunkach opisanych szczegółowo w pouczeniu o odstąpieniu (patrz. OWH).

W jaki sposób mogę zwrócić towar?

Towar możesz oddać w sklepie stacjonarnym Peek & Cloppenburg Sp. z o.o. lub odesłać do nas za pośrednictwem DPD. Więcej informacji znajduje się w punkcie „Jak prawidłowo dokonać zwrotu?”. Po opracowaniu przesyłki zwrotnej dokonamy zwrotu kwoty zakupu (o ile została opłacona) za pośrednictwem tej samej metody płatności jaka została wybrana przy zamawianiu. Oznacza to, że nie jest możliwa bezpośrednia wypłata w punkcie obsługi Peek & Cloppenburg Sp. z o.o.

W jaki sposób otrzymam zwrot należności?

W przypadku zwrotu artykułów zakupionych online pocztą (skorzystanie z ustawowego prawa do odstąpienia od umowy lub w ramach naszej dobrowolnej gwarancji zwrotu) kwotę zakupu zwrócimy (o ile została opłacona) po otrzymaniu i sprawdzeniu ich w naszym magazynie. Jak tylko artykuł dotrze do naszego magazynu, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Jako zarejestrowany użytkownik w zakładce „Moje konto” znajdziesz status przesyłki zwrotnej, jak również kwotę, która zostanie zwrócona.

Zwrot jest darmowy w przypadku wykorzystania w przesyłce zwrotnej etykiety zwrotnej DPD. Kwota zostanie zwrócona za pomocą tej samej metody płatności jaka została wybrana przy zakupie. W przypadku dokonania płatności kartą kredytową należność zostanie zwrócona na kartę kredytową wykorzystaną przy zakupie. Należy mieć na uwadze, że przy zwrocie artykułu w jednym z naszych sklepów stacjonarnych nie jest możliwe otrzymanie gotówki.

Jakich artykułów nie można zwracać?

W naszym asortymencie nie ma artykułów, których nie można zwrócić. Towar przed dokonaniem zwrotu powinien być przechowywany w odpowiedni sposób. Oznacza to, że artykuł nie może być uszkodzony, zabrudzony, wyprany, poddany przeróbce lub użyty, a wszystkie etykiety i zawieszki muszą być nadal do niego przyczepione. Oczywiście towar można przymierzyć. Obuwie należy przymierzać jedynie na dywanach/miękkim podłożu, aby zapobiec powstawaniu rys na podeszwie.

Do kogo można się zwrócić w przypadku dalszych pytań?

Jeżeli masz inne pytania, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod adresem e-mail service@peek-cloppenburg.pl lub pod numerem telefonu 800-707243 (połączenie bezpłatne ze wszystkich polskich sieci stacjonarnych i komórkowych).

Co należy zrobić, jeżeli nie mam już etykiety zwrotnej?

Jeżeli potrzebujesz nową etykietę zwrotną, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta. Centrum Obsługi Klienta prześle wymagany dokument we wiadomości e-mail do wydrukowania. W tym celu należy sporządzić wiadomość e-mail na adres service@peek-cloppenburg.pl lub skontaktować się telefonicznie z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numerem 800-707243 (połączenie bezpłatne ze wszystkich polskich sieci stacjonarnych i komórkowych).

Dlaczego jeszcze nie wpłynęła do mnie należność za zwrot?

W przypadku braku otrzymania pieniędzy po upływie więcej niż jednego tygodnia od oddania towaru w jednym z naszych sklepów stacjonarnych lub od otrzymania od nas we wiadomości e-mail potwierdzenia odbioru (w przypadku przesłania zwrotu do naszego magazynu), prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta. W tym celu należy sporządzić wiadomość e-mail na adres service@peek-cloppenburg.pl lub skontaktować się telefonicznie z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numerem 800-707243 (połączenie bezpłatne ze wszystkich polskich sieci stacjonarnych i komórkowych).

Jakość

Zakupiony przeze mnie towar jest uszkodzony. Czy mogę zlecić jego naprawę?

Jeżeli artykuł zakupiony na Peek-Cloppenburg.pl jest wadliwy, możesz zwrócić się do sklepu stacjonarnego Peek & Cloppenburg Sp. z o.o., który jest wyposażony w profesjonalna pracownię. W celu uzyskania dalszych informacji dot. naszych pracowni i oferty usług w każdej z nich prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Centrum Obsługi Klienta pod bezpłatnym numerem: 800-707243 (połączenie bezpłatne ze wszystkich polskich sieci stacjonarnych i komórkowych. Godziny pracy: Pn–pt w godz. 9:00–17:00).

Prosimy o wyrozumiałość, ponieważ nie jest możliwe wykonanie naprawy poprzez przesłanie towaru do naszego magazynu. Możesz jednak zwrócić wadliwy artykuł i otrzymać zwrot kwoty zakupu oraz zamówić nowy artykuł.

Gdzie znajdę informację o rozmiarach/tabele rozmiarów, wskazówki dot. pielęgnacji i prania?

Informacje dot. tabeli rozmiarów, wskazówek dot. pielęgnacji i prania, składu tkanin itd. znajdują się na Peek-Cloppenburg.pl bezpośrednio na stronach prezentujących szczegóły produktów.

Kupony

W jaki sposób mogę zrealizować mój kupon?

Masz do dyspozycji kupon? W takim razie możesz go zrealizować, wprowadzając kod swojego kuponu w przewidzianym do tego celu polu na stronie z potwierdzeniem na ostatnim etapie procesu składania zamówienia.

Kupony zostaną proporcjonalnie odliczone od cen jednostkowych znajdujących się w koszyku towarów, dla których obowiązuje kupon. Takie proporcjonalne odliczenie występuje także, jeśli już z jednym zamówionym produktem osiągnięto minimalną wartość zamówienia w danej promocji.

Czy mogę zrealizować więcej kuponów przy jednym zamówieniu?

Zasadniczo w jednym zamówieniu można zawsze zrealizować tylko jeden kupon.

Co się stanie z moim kuponem, jeżeli dokonam zwrotu artykułu z mojego zamówienia?

Kupon nie zostanie zwrócony, kiedy dokonasz zwrotu całego zamówienia. Jeżeli zamówiono kilka produktów, a tylko niektóre z nich zostały zwrócone, otrzymasz odpowiedni zwrot kwoty łącznej artykułów, pomniejszony o rabat.

Przy zwrocie produktu lub produktów, dla których zrealizowano kupon, zwrotowi podlega kwota każdego produktu lub produktów, pomniejszona o wartość kuponu. W tym przypadku nie następuje (proporcjonalny) zwrot lub reaktywacja kuponu.

Dlaczego nie zaakceptowano mojego kuponu?

Powody braku możliwości realizacji kodu kuponu mogą być różne:

  • nie osiągnięto minimalnej wartości zamówienia,
  • kupon stracił ważność,
  • kupon nie obowiązuje dla produktów z koszyka (pojedyncze kupony mogą być ograniczone do określonych marek lub kategorii),
  • kupon już zrealizowano.

Obowiązujące każdorazowo warunki znajdują się bezpośrednio na kuponie.

Centrum Obsługi Klienta

W jaki sposób mogę skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta?

Jeżeli masz pytania dot. swojego zamówienia, logowania lub rejestracji, możesz zawsze zwrócić się do naszego Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 800-707243 (połączenie bezpłatne ze wszystkich polskich sieci stacjonarnych i komórkowych) — od Pn–pt w godz. 9:00–17:00. Możesz także wysłać wiadomość e-mail na adres service@peek-cloppenburg.pl lub skorzystać z naszego formularza kontaktowego.

Na jaki adres mogę wysłać list pocztą?

Peek & Cloppenburg Centrum Obsługi Klienta
Skr. pocztowa 10236
D-40014 Düsseldorf, Germany

Newsletter

Czy mogę otrzymywać newsletter z aktualnymi informacjami?

Chętnie przesyłamy naszym klientom newsletter z informacjami o naszych aktualnych ofertach, najnowszych trendach, promocjach i konkursach. W tym celu prosimy o subskrypcję naszego bezpłatnego newslettera.

Czy mogę zmienić podany adres e-mail?

W każdym newsletterze w dolnej części znajduje się łącze, za pomocą którego można w prosty sposób zmienić swój adres e-mail.

W jaki sposób mogę zrezygnować z otrzymywania newslettera?

W każdym newsletterze w dolnej części znajduje się łącze, za pomocą którego można w prosty sposób zrezygnować z jego otrzymywania.

Dlaczego nie dostaję newslettera?

Brak otrzymywania newslettera, pomimo jego subskrypcji, może być spowodowany jedną z następujących przyczyn. Przy subskrypcji newslettera podano nieprawidłowy adres e-mail. W tym przypadku prosimy o ponowne zasubskrybowanie newslettera. Państwa skrzynka odbiorcza może być przepełniona i newsletter nie może zostać dostarczony. W związku z tym, że wysyłamy newsletter tylko jeden raz, nie jest możliwe jego późniejsze przesłanie. W takim przypadku należy opróżnić skrzynkę odbiorczą.

Sprzedaż w sklepie stacjonarnym

Ogólne

Jakie są godziny otwarcia sklepów stacjonarnych Peek & Cloppenburg Sp. z o.o.?

Dokładne godziny otwarcia poszczególnych sklepów P&C znajdują się w zakładce z wykazem naszych sklepów. Bezpośrednio na stronie sklepu internetowego Peek-Cloppenburg.pl zawierającej szczegóły dot. danego produktu znajdziesz informację, czy jest on również dostępny w jednym z naszych sklepów stacjonarnych Peek & Cloppenburg Sp. z o.o.

W jaki sposób otrzymam informacje o aktualnych promocjach w Peek & Cloppenburg?

Informacje o naszych aktualnych promocjach znajdują się w prasie codziennej i naszych sklepach stacjonarnych. Dodatkowo naszą ofertę i aktualne promocje można sprawdzać na stronie internetowej. Aby regularnie otrzymywać informacje o naszych aktualnych promocjach, zachęcamy do subskrypcji naszego newslettera.

Czy możliwe jest odłożenie wybranego artykułu w Peek & Cloppenburg?

W sklepach stacjonarnych P&C chętnie odkładamy towar na 24 godziny od momentu rezerwacji. W tej sprawie należy zwrócić się bezpośrednio do naszych sprzedawców. Należy mieć na uwadze, że tę usługę oferujemy obecnie wyłącznie w naszych sklepach stacjonarnych.

Co muszę wziąć pod uwagę w przypadku wymiany towaru?

Jako klient Peek & Cloppenburg możesz korzystać z wyjątkowej opcji wymiany towaru. Do dwóch miesięcy od dokonaniu zakupu możesz zwrócić towar, o ile nie był używany i nie został uszkodzony. Prawo wymiany towaru obowiązuje we wszystkich sklepach Peek & Cloppenburg Sp. z o.o. na podstawie paragonu zarówno dla towarów w regularnej ofercie, jak i przecenionych.

Jako przedsiębiorstwo działające na rynku międzynarodowym zwracamy uwagę na to, że zwrotów można dokonywać wyłącznie w ramach granic krajowych. Przykładowo towar zakupiony w Polsce można zwrócić tylko w Polsce. Aby skrócić czas oczekiwania, zwróć się po prostu do jednego z naszych sprzedawców w danym dziale. Nasi pracownicy chętnie służą pomocą.

Gdzie znajdę najbliższy sklep stacjonarny Peek & Cloppenburg?

Na stronie internetowej w zakładce „nasze sklepy” możesz sprawdzić, gdzie znajduje się najbliższy sklep Peek & Cloppenburg.

W jaki sposób mogę ubiegać się o pracę w Peek & Cloppenburg?

Wszystkie informacje dot. ofert pracy w Peek & Cloppenburg znajdują się w zakładce Kariera.

Czy mogę zamówić artykuł, który nie jest już dostępny w danym sklepie stacjonarnym, do innego sklepu Peek & Cloppenburg Sp. z o.o.?

Przez długi czas oferowaliśmy tego rodzaju usługę. Ze względu na zmianę systemu naszej gospodarki towarowej niestety nie jest to już możliwe z powodów technicznych. W tym miejscu chcielibyśmy zwrócić uwagę na stronę internetową Peek-Cloppenburg.pl, na której zasadniczo nie ponosisz opłaty za dostawę zakupów. Dodatkowo przy pomocy aplikacji Peek-Cloppenburg.pl po zeskanowaniu kodu kresowego możesz sprawdzić, czy dany artykuł jest dostępny w Twoim rozmiarze w sklepie internetowym. W tym celu wystarczy zeskanować kod kreskowy znajdujący się na etykiecie danego artykułu.

Dlaczego w każdym sklepie stacjonarnym Peek & Cloppenburg nie są dostępne te same produkty i marki?

Oferta marek i artykułów różni się w zależności od powierzchni handlowej każdego sklepu stacjonarnego Peek & Cloppenburg. W związku z tym może się zdarzyć, że dane artykuły są dostępne tylko w wybranych sklepach. Na stronie Peek-Cloppenburg.pl można kupować towary z większej części naszego asortymentu lub sprawdzić wcześniej, czy dany artykuł jest dostępny w sklepie stacjonarnym w okolicy.

Gdzie znajdę więcej informacji o Peek & Cloppenburg?

Więcej informacji o Peek & Cloppenburg można znaleźć tutaj.

Karta klienta

Jakie zalety oferuje karta klienta Peek & Cloppenburg Sp. z o.o. ?

Karta klienta Peek & Cloppenburg oferuje wyjątkowe zalety. Rejestracja do programu lojalnościowego P&C jest możliwa wyłącznie w sklepach stacjonarnych P&C. Posiadacze karty klienta wcześniej otrzymują informacje o promocjach cenowych i rabatach, korzystają z wyjątkowej opcji wymiany towaru oraz dostają imienne zaproszenia na ekskluzywne wydarzenia.

Mój adres uległ zmianie. W jaki sposób mogę zaktualizować moje dane?

Pod numerem telefonu +48 800 70 72 43 (połączenie bezpłatne w Polsce) od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00, chętnie przyjmiemy zaktualizowane dane. Alternatywnie możesz do nas napisać, korzystając z formularza online.

Moje nazwisko uległo zmianie. Czy otrzymam nową kartę klienta Peek & Cloppenburg?

Pod numerem telefonu +48 800 70 72 43 (połączenie bezpłatne w Polsce) od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00, chętnie przyjmiemy zaktualizowane dane. W ciągu jednego do dwóch tygodni prześlemy do Państwa bezpłatnie nową kartę klienta ze zmienionym nazwiskiem. Alternatywnie możesz do nas napisać, korzystając z formularza online.

W jaki sposób mogę zrezygnować z karty klienta?

Rezygnacja z karty wymaga formy pisemnej przesłanej pocztą, ponieważ z przyczyn prawnych do usunięcia Państwa danych niezbędny jest Twój podpis. Prosimy o przesłanie krótkiej informacji z podaniem adresu i numeru karty klienta na podany adres: Peek & Cloppenburg Sp. z o.o., ul. Marynarska 19 A "Eureka Park I", 02-674 Warszawa. Pragniemy zwrócić uwagę na fakt, że wraz z usunięciem Państwa danych nieodwołalnie przepadają ewentualne uprawnienia do rabatów.

Czy mogę zarejestrować się online do programu lojalnościowego Peek & Cloppenburg?

Aktualnie nie jest możliwa rejestracja online do programu lojalnościowego Peek & Cloppenburg. Wnioski do rejestracji w programie są dostępne we wszystkich sklepach Peek & Cloppenburg Sp. z o.o.

Czy na stronie Peek-Cloppenburg.pl mogę przeglądać i zmieniać dane karty klienta?

Obecnie na stronie Peek-Cloppenburg.pl nie jest możliwe przeglądanie i zmiana danych karty klienta. W przypadku chęci zmiany swoich danych, prosimy o powiadomienie nas o tym fakcie telefonicznie lub korzystając z naszego formularza kontaktowego.