FAQ

FAQ

Centrum Obsługi Klienta

W jaki sposób mogę skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta?

Z Centrum Obsługi Klienta można skontaktować się poprzez nasz Formularz kontaktowy lub e-mail.

Na jaki adres mogę wysłać list pocztą?

Peek & Cloppenburg Sp. z o.o.
ul. Marynarska 19 A "Eureka Park I"
PL- 02-674 Warszawa

Informacje ogólne

W jakich godzinach mogę dokonać zakupów w Peek & Cloppenburg?

Dokładne godziny otwarcia poszczególnych sklepów P&C znajdują się w zakładce z listą naszych sklepów. Dostępność produktów w wybranym sklepie Peek & Cloppenburg Sp. z o.o. można sprawdzić bezpośrednio na stronie ze szczegółami produktu dla danego artykułu.

Do kogo mogę się zwrócić w razie pytań lub jeśli chciałbym coś zasugerować lub wyrazić krytyczna opinię?

Prosimy o nawiązanie kontaktu z naszym Centrum Obsługi Klienta. Możesz to zrobić przez Formularz kontaktowy.

Jak mogę zrezywnować z programu Newsletter?

Prosimy o wypełnienie Formularzu kontaktowego i przesłanie do naszego Centum Obsługi Klienta.

Czy Peek & Cloppenburg oferuje bony podarunkowe?

Nasze karty podarunkowe są dostępne we wszystkich sklepach Peek & Cloppenburg Sp. z o.o.. Karta dostępna jest w nominałach od 50 PLN do kwoty maksymalnej w wysokości 1000 PLN na jedną kartę. Karty podarunkowe można wykorzystać wyłącznie w sklepach der Peek & Cloppenburg Sp. z o.o..

Czy mogę zarezerwować wybrany artykuł w Peek & Cloppenburg?

W sklepach Peek & Cloppenburg Sp. z o.o. istnieje opcja odłożenia towaru do 24 godzin od momentu rezerwacji. W tej sprawie zwróć się po prostu do jednego z naszych sprzedawców. Tę usługę oferujemy aktualnie jednak wyłącznie w danym sklepie.

Jakie opcje płatności są akceptowane w sklepach Peek & Cloppenburg Sp. z o.o. w Warszawie?

W Peek & Cloppenburg dostępne jest kilka opcji płatności - płatność gotówką lub kartą płatnicza lub Maestro. Akceptujemy również następujące karty kredytowe: American Express®, MasterCard i Visa.

Co muszę wziąć pod uwagę w przypadku wymiany towaru?

Jako klient Peek & Cloppenburg możesz korzystać z wyjątkowej opcji wymiany towaru. Do dwóch miesięcy od dokonaniu zakupu możesz zwrócić towar, o ile nie był używany i nie został uszkodzony. Prawo wymiany towaru obowiązuje we wszystkich sklepach Peek & Cloppenburg Sp. z o.o. na podstawie paragonu zarówno za towary w regularnej ofercie, jak i przecenione. Jesteśmy międzynarodową firmą, opcja ta dotyczy jednak wyłącznie kraju, w którym dokonano zakupu. Przykładowo towar zakupiony w Polsce można zwrócić tylko w Polsce. Aby skrócić czas oczekiwania, zwróć się po prostu do jednego z naszych sprzedawców w danym dziale. Nasi pracownicy chętnie służą pomocą.

Gdzie znajdę najbliższe siedziby Peek & Cloppenburg Sp. z o.o.?

Najbliżej położone sklep Peek & Cloppenburg Sp. z o.o. można znaleźć online w punkcie menu Siedziby.

W jaki sposób mogę aplikować o posadę w Peek & Cloppenburg Sp. z o.o.?

Wszystkie informacje o ofertach pracy w Peek & Cloppenburg Sp. z o.o., można znaleźć w punkcie menu Kariera.

Dlaczego oferta produktów i marek nie jest jednakowa w każdym sklepie Peek & Cloppenburg Sp. z o.o.?

W zależności od wielkości powierzchni sprzedażowej danego sklepu Peek & Cloppenburg Sp. z o.o. oferta marek i artykułów może być różna. W związku z tym może się zdarzyć, że dane artykuły są dostępne tylko w wybranych sklepach. Na stronie Peek-Cloppenburg.pl możesz sprawdzić dostępność artykułów w najbliżej położonym sklepie jeszcze przed wybraniem się na zakupy.

Karta klienta

Czy mogę bezpośrednio korzystać z Karty klienta Peek & Cloppenburg, otrzymaną w ramach umowy o kartę?

Tak, możesz korzystać bezpośrednio z tymczasowej Karty klienta, aż do otrzymania pocztą Twojej osobistej Karty klienta. Zakupy zostaną przypisane do Twojego konta klienta.

Kiedy otrzymam osobistą Kartę klienta?

Twoja osobista Karta Klienta zostanie dostarczona pocztą w terminie ośmiu tygodni po złożeniu wniosku.

W jaki sposób otrzymam nową Kartę klienta Peek & Cloppenburg w przypadku zagubienia lub uszkodzenia aktualnej?

Nową Kartę klienta możesz zamówić bezpłatnie poprzez nasz Formularz kontaktowy. Dostarczymy ją pocztą w ciągu jednego do dwóch tygodni.

Mój adres uległ zmianie. W jaki sposób mogę zaktualizować moje dane?

Dane można zmienić za pomocą naszego Formularza kontaktowego.

Moje nazwisko uległo zmianie. Czy otrzymam nową Kartę klienta Peek & Cloppenburg?

Zakupy dokonane na terenie Polski można zapisać na koncie klienta również w późniejszym terminie, o ile w momencie dokonania transakcji został już zgłoszony wniosek o Kartę klienta P&C. Aby tego dokonać, należy przedłożyć przy kasie paragony wraz Kartą klienta.

Ważna informacja: zaksięgowanie zakupów w późniejszym terminie dotyczy wyłącznie zakupów dokonanych w bieżącym lub ubiegłym roku.

W jaki sposób mogę zrezygnować z Karty klienta?

Rezygnacja z karty wymaga formy pisemnej, przesłanej pocztą, ponieważ z przyczyn prawnych do usunięcia Twoich danych niezbędny jest Twój podpis.

Prosimy o przesłanie krótkiej informacji z podaniem adresu i numeru Karty klienta na podany adres:

Peek & Cloppenburg Sp. z o.o.
ul. Marynarska 19 A "Eureka Park I"
PL- 02-674 Warszawa