Kontakt

Odpowiedzialność i Solidarność przede wszystkim

Obecna sytuacja wymaga od nas wszystkich odpowiedzialnego postępowania i konsekwentnych działań. Zdrowie naszych pracowników i klientów, a także ogólna solidarność są naszym najwyższym priorytetem. Z tego też powodu, oprócz zamknięcia punktów sprzedaży, nieczynna jest także nasza infolinia karty klienta. W związku z tym również Państwa zapytania za pośrednictwem formularza kontaktowego lub e-maila, pozostaną bez odpowiedzi do odwołania.

Dlatego też uprzejmie prosimy na chwilę obecną wstrzymać się z indywidualnymi pytaniami.

W przypadku pytań dotyczących wymiany zakupionego stacjonarnie towaru:
Ze względu na obecną sytuację nie możemy przyjąć Państwa wymiany ani na miejscu w sklepie, ani drogą pocztową. Uprzejmie prosimy o zachowanie dowodu zakupu lub etykiety artykułu, co umożliwi nam bezproblemową wymianę. Jak tylko nasze sklepy zostaną ponownie otwarte, nasi pracownicy w punkcie obsługi oczywiście zajmą się Państwa zgłoszeniami i zwrotami.

Mamy nadzieję, że już wkrótce sytuacja poprawi się i będziemy mogli powitać Państwa ponownie w naszych sklepach.

Bardzo dziękujemy za Państwa zrozumienie.

Życzymy Państwu zdrowia i prosimy dbać zarówno o siebie, jak i ludzi wokoło!
Zespół P&C

Sklep internetowy

W razie jakichkolwiek pytań lub sugestii dotyczących zakupu w sklepie internetowym

Informacje ogólne o P&C i karta klienta

W razie jakichkolwiek pytań lub sugestii dotyczących Peek & Cloppenburg lub karty klienta P&C