Pomoc & Kontakt

Brak etykiety zwrotnej? Nie możesz znaleźć faktury?

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (np. co zrobić, jeśli nie mam już etykiety zwrotnej? lub jak otrzymać kopię faktury?) można szybko i łatwo znaleźć w naszych często zadawanych pytaniach (FAQ).

 

Kontakt

Sklep internetowy


Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (np. co zrobić, jeśli nie mam już etykiety zwrotnej? lub jak otrzymać kopię faktury?) można szybko i łatwo znaleźć w naszych często zadawanych pytaniach (FAQ).
 

E-Mail: [email protected]
W zapytaniu prosimy podać numer klienta lub zamówienia.

Telefon: 22 - 52 44 219
Prosimy o przygotowanie numeru zamówienia i/lub klienta, abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoje zgłoszenie.

Czynne: pn.-pt. 9:00 - 15:00

Informacje ogólne o P&C


Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania można szybko i łatwo znaleźć w naszych często zadawanych pytaniach (FAQ).
 

E-Mail[email protected]

Telefon: 22 - 52 44 219

Czynne: pn.-pt. 9:00 - 15:00

Korespondencja (nie dotyczy wysyłki towarów) na adres:

Peek & Cloppenburg Sp. z o.o.
ul. Marynarska 19 A "Eureka Park I"
PL-02-674 Warszawa

Program INSIDER i karta INSIDER


Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania można szybko i łatwo znaleźć w naszych często zadawanych pytaniach (FAQ).
 

E-Mail: [email protected]
W zapytaniu prosimy podać swój numer INSIDER.

Telefon: 22 - 52 44 236
Prosimy o przygotowanie numeru INSIDER, abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoje zgłoszenie.

Czynne: pn.-pt. 9:00 - 15:00