Polityka prywatności

Stan: wrzesień 2023 

 

  

1 Informacje ogólne

1.1    Podmiotem odpowiedzialnym w rozumieniu prawa o ochronie danych osobowych jest firma:

Fashion ID GmbH & Co. KG
Berliner Allee 2
40212 Düsseldorf

(zwana dalej „my”)

Jesteśmy częścią grupy przedsiębiorstw Peek & Cloppenburg KG, Düsseldorf, HRA 6862 (zwanej dalej „grupą P&C”). Proszę zwrócić uwagę, że istnieją dwa niezależne przedsiębiorstwa Peek & Cloppenburg z siedzibami w Düsseldorfie i Hamburgu. Gdy w niniejszej polityce prywatności mowa jest o Peek & Cloppenburg, dotyczy to spółki Peek & Cloppenburg KG z siedzibą w Düsseldorfie, której lokalizacje sklepów można znaleźć tutaj.

1.2    Z naszym inspektorem ochrony danych osobowych można skontaktować się pod adresem:

Fashion ID GmbH & Co. KG
Inspektor ochrony danych osobowych
Berliner Allee 2
40212 Düsseldorf
E-mail:
[email protected]

Kwestia ochrony danych osobowych ma dla nas ogromne znaczenie. Przetwarzamy Państwa dane przede wszystkim w celu ułatwienia korzystania z naszej strony internetowej i zapewnienia jej odpowiedniej funkcjonalności. Naszym celem jest zapewnienie Państwu możliwości korzystania z naszych treści i ofert za pośrednictwem tej strony internetowej. Ponadto przetwarzamy Państwa dane tylko wtedy i tylko w takim zakresie, w jakim jest to dozwolone przez prawo. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji prosimy o zapoznanie się z poniższymi wyjaśnieniami. Poniższe postanowienia obowiązują również wtedy, gdy korzystają Państwo z aplikacji Peek & Cloppenburg „P&C Düsseldorf Fashion Shop” w celu uzyskania dostępu do naszych treści i ofert.
 

1.3    Politykę prywatności firmy Fashion ID GmbH & Co. KG można w każdej chwili wyświetlić, zapisać lub wydrukować pod adresem URL www.peek-cloppenburg.pl/pl/polityka-prywatnosci.

2 Przetwarzanie danych osobowych podczas korzystania z naszej strony internetowej

2.1    Przy każdych odwiedzinach na naszej stronie internetowej nasz system automatycznie gromadzi informacje z Państwa systemu komputerowego. Dane te są zapisywane w plikach dziennika naszego systemu. Powyższe dane nie są przechowywane wraz z innymi danymi osobowymi. Gromadzimy następujące dane:

  • Informacje o rodzaju i wersji przeglądarki
  • Informacje o języku ustawionym w Państwa przeglądarce
  • Ustawienia kraju
  • Używany system operacyjny
  • Państwa adres IP
  • Data i godzina dostępu
  • Strony internetowe, z których Państwa system przeszedł na naszą stronę internetową
  • Strony internetowe, do których Państwa system uzyskał dostęp poprzez naszą stronę internetową


2.2    Przetwarzanie powyższych danych w naszym systemie jest niezbędne w celu zagwarantowania funkcjonalności i prawidłowego działania naszej strony internetowej. Przetwarzanie tych danych umożliwia nam również prezentowanie Państwu naszej strony internetowej w Państwa preferowanym języku. Dane te wykorzystujemy również do optymalizacji naszej strony internetowej i zabezpieczenia naszych systemów informatycznych. Dane uzyskane w tym kontekście nie są wykorzystywane do celów marketingowych. Podstawą prawną przetwarzania tych danych i plików dziennika jest art. 6 ust. 1 lit. f). Zgodnie jego brzmieniem, naszym uzasadnionym interesem jest możliwość dostarczenia Państwu funkcjonalnej i przyjaznej dla użytkownika strony internetowej.

2.3    Pozyskane dane są przetwarzane, a w szczególności przechowywane tak długo, jak jest to konieczne do osiągnięcia wyżej wymienionego celu. O ile dane są niezbędne do udostępnienia strony internetowej, konieczność ta ustaje po zakończeniu odpowiedniej sesji. Po tym czasie Państwa dane są automatycznie usuwane. W przypadku przechowywania danych w plikach dziennika, następuje to z reguły najpóźniej po czternastu dniach. Jeżeli jednak wyżej wymienione dane będą dalej przechowywane, to Państwa adres IP zostanie usunięty lub zaszyfrowany, przez co nie będzie można już go przyporządkować do połączenia internetowego, które zainicjowało sesję. Zbieranie danych w celu udostępnienia strony internetowej oraz przechowywanie danych w plikach dziennika jest absolutnie niezbędne do działania strony internetowej.

2.4    Jeśli oceniamy zachowania użytkowników na naszej stronie internetowej w sposób wykraczający poza ten zakres i w sposób prawnie dopuszczalny bez wyraźnej Państwa zgody, to wykorzystujemy jedynie zanonimizowane dane, które nie pozwalają na wyciąganie wniosków o poszczególnych osobach. Celem tego działania jest poprawa użyteczności naszej strony internetowej i doświadczenia naszych użytkowników.

3 Pliki cookie – informacje ogólne

3.1    Na naszej stronie internetowej używamy tak zwanych plików cookie. To pliki tekstowe, które są przechowywane w przeglądarce internetowej lub za jej pośrednictwem w Państwa systemie komputerowym. Gdy odwiedzają Państwo naszą stronę internetową, w Państwa systemie może zostać zapisany plik cookie. Zawiera on indywidualny ciąg znaków, na podstawie którego Państwa przeglądarka może zostać zidentyfikowana przy następnej wizycie na naszej stronie internetowej. Pliki cookie są zapisywane na Państwa komputerze, który z kolei przekazuje te dane na naszą stronę. Zapisane już pliki cookie można w każdej chwili usunąć. Można to zrobić również automatycznie poprzez odpowiednie ustawienia przeglądarki.W kolejnych punktach „Niezbędne pliki cookie” (4), „Pliki cookie do analizy i statystyki” (5), „Reklamowe pliki cookie” (6), „Pliki cookie mediów społecznościowych” (7) i „Funkcjonalne pliki cookie” (8) zostało szczegółowo wyjaśnione, jakie rodzaje plików cookie stosujemy i jakie dane są w każdym przypadku przetwarzane.

3.2    Z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, zapisujemy pliki cookie tylko za Państwa wyraźną zgodą. Przy pierwszym wejściu na naszą stronę internetową mogą Państwo wyrazić zgodę na stosowanie wszystkich plików cookie „Plików cookie do analizy i statystyki” (5), „Reklamowych plików cookie” (6), „Plików cookie mediów społecznościowych” (7) i „Funkcjonalnych plików cookie” (8), klikając przycisk „Wyrażam zgodę”, lub poprzez wybranie indywidualnych ustawień plików cookie, klikając przycisk „Ustawienia indywidualne”. Tutaj mogą Państwo wybrać, którą kategorię plików cookie chcą Państwo aktywować, klikając na odpowiedni przełącznik (niebieski=aktywny; szary=nieaktywny). Mogą Państwo aktywować lub dezaktywować poszczególne pliki cookie w ramach danej kategorii, klikając na „Szczegóły dotyczące dostawcy”.

Aktywacja plików cookie jest dobrowolna. W każdej chwili mogą Państwo odwołać swoją zgodę poprzez link „Preferencje dotyczące plików cookie”. Mogą Państwo korzystać z naszej strony internetowej w pełnym zakresie również bez aktywacji plików cookie. Jeżeli chcą Państwo wyłączyć korzystanie z poszczególnych plików cookie (5–8) i wycofać udzieloną zgodę, mogą Państwo to zrobić, dezaktywując dany zapisany plik cookie w ustawieniach plików cookie.

3.3    O ile w poniższych oświadczeniach (w szczególności w punkcie 4) nie podano innych okresów usuwania, to niezależnie od rodzaju i celu plików cookie, w odniesieniu do okresu przechowywania obowiązują w skrócie poniższe zasady: Pliki cookie nie muszą być usuwane po upływie określonego czasu. Raczej używamy plików cookie na podstawie Państwa zgody (5–8), dopóki nie zostanie ona wycofana.

4 Niezbędne pliki cookie

4.1    Na naszej stronie internetowej stosujemy niezbędne pliki cookie. Są to pliki cookie, które służą do umożliwienia podstawowych funkcji strony internetowej oraz takie, które są absolutnie niezbędne do normalnego odwiedzania strony i poruszania się po niej. Za pomocą niezbędnych plików cookie od pierwszego dostawcy możemy umożliwić realizację podstawowych funkcji strony internetowej, takich jak logowanie, nawigacja po stronie lub przechowywanie produktów w koszyku podczas sesji. Niektóre funkcje naszej strony internetowej wymagają rozpoznania przeglądarki nawet po zmianie strony. Te funkcje nie mogłyby być oferowane bez plików cookie.Przetwarzane są przy tym między innymi następujące dane:

  • Identyfikatory sesji i urządzeń
  • Wyszukiwane hasła
  • Ostatnio oglądana kategoria główna (Kobiety / Mężczyźni / Dzieci)
  • Ostatnio oglądane produkty
  • Dla dostawy do punktu: ostatni wybrany sklep
     

4.2    Niezbędne pliki cookie nie wymagają udzielenia na nie zgody. Niezbędne pliki cookie są wymagane zgodnie z § 25 ust. 2 pkt 2 niemieckiej Ustawy o ochronie danych osobowych w dziedzinie telekomunikacji (TTDSG), aby umożliwić Państwu funkcjonalne i zgodne z prawem korzystanie ze strony internetowej (usługi telekomunikacyjno-medialnej) oraz umożliwić Państwu dokonanie zakupu lub skorzystanie z innych wybranych ofert na naszej stronie internetowej.

4.3    Podstawą prawną dalszego przetwarzania danych osobowych zebranych za pomocą niezbędnych plików cookie jest nasz uzasadniony interes polegający na tym, aby udostępniać Państwu funkcjonalny i przyjazny dla użytkownika sklep internetowy (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). Dane zebrane za pomocą niezbędnych plików cookie nie są wykorzystywane do tworzenia profili użytkowników. Wyżej wymienione dane będą przetwarzane, a w szczególności przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne dla osiągnięcia wyżej wymienionego celu. Okres przechowywania niezbędnych plików cookie trwa z reguły do momentu zakończenia Państwa wizyty na naszej stronie internetowej. W zależności od rodzaju używanej przez Państwa przeglądarki, w ustawieniach domyślnych może być aktywowana funkcja przywracania poprzednio odwiedzanej strony, dzięki której sesyjne pliki cookie są automatycznie usuwane po upływie ustawionego czasu. Okres przechowywania sesyjnego pliku może wynosić do dwóch lat, w zależności od ustawień. Mogą Państwo sami zmienić to ustawienie domyślne w ustawieniach swojej przeglądarki. Jeżeli pliki cookie zostaną ogólnie wyłączone dla naszej strony internetowej (np. poprzez odpowiednią konfigurację Państwa przeglądarki), to nie będą mogły być również zapisywane niezbędne pliki cookie. Może to oznaczać, że nie wszystkie funkcje strony internetowej będą w pełni dostępne, na przykład nasza strona internetowa nie będzie w stanie rozpoznać Państwa przeglądarki i pewne treści będą niedostępne lub określone dane (np. z formularzy) mogą zostać utracone.

4.4    Jako niezbędne pliki cookie stosujemy również tzw. pliki cookie dostawców zewnętrznych. W tej części chcielibyśmy przedstawić Państwu przegląd tego, jakie dane przetwarzamy w tym kontekście i do jakich dostawców zewnętrznych są przekazywane te dane:
 

4.4.1       Cloudflare

Dostawca zewnętrzny:

Cloudflare, Inc, 101 Townsend Street, San Francisco, CA 94107, USA

Cel przetwarzania danych:

Nawigacja po stronie i rozpoznawanie przeglądarki także po zmianie strony (np. w celu zapisania produktów w koszyku podczas sesji).

Ochrona strony przed szkodliwymi botami.

Przetwarzane dane:

ID sesji, adres IP, informacje o czasie wizyty na stronie internetowej

Przekazywanie danych do krajów trzecich:

Zapisywanie i przetwarzanie odbywa się na serwerach w UE i w USA na podstawie zawartych standardowych klauzul umownych UE (SCC).

Okres przechowywania:

24 godziny

 

4.4.2       OneTrust

Dostawca zewnętrzny:

OneTrust Technology Limited, 82 St John St, Farringdon, Londyn EC1M 4JN, Wielka Brytania

Cel przetwarzania danych:

OptanonAlertBoxClosed:

Ten plik cookie jest ustawiany przez strony internetowe, które korzystają z pewnych wersji rozwiązania OneTrust w zakresie zgodności z przepisami dotyczącymi plików cookie.  Jest on zapisywany po tym, jak odwiedzający zobaczą informację o plikach cookie, a w niektórych przypadkach dopiero wtedy, gdy aktywnie zamkną tę informację.  Dzięki temu strona nie musi wyświetlać użytkownikowi tej wiadomości więcej niż jeden raz.  Okres ważności pliku cookie wynosi jeden rok i nie zawiera on żadnych danych osobowych.

 

OptanonConsent:

Ten plik cookie jest ustawiany przez rozwiązanie OneTrust w zakresie zgodności z przepisami dotyczącymi plików cookie. Przechowuje informacje o kategoriach plików cookie wykorzystywanych przez stronę internetową oraz o tym, czy odwiedzający wyrazili lub wycofali zgodę na wykorzystanie poszczególnych kategorii. W ten sposób właściciele stron internetowych mogą zapobiec zapisaniu w przeglądarce użytkownika plików cookie poszczególnych kategorii, jeżeli użytkownik nie wyraził na to zgody. Plik cookie ma standardowy okres ważności wynoszący jeden rok, aby powracający użytkownicy strony mogli zapamiętać swoje preferencje. Nie zawiera on żadnych informacji, za pomocą których można zidentyfikować osobę odwiedzającą stronę internetową.

Przetwarzane dane:

Decyzja odwiedzającego stronę internetową o aktywacji lub dezaktywacji plików cookie

Przekazywanie danych do krajów trzecich:

Zapisywanie i przetwarzanie odbywa się na serwerach w UE i w USA na podstawie zawartych standardowych klauzul umownych UE (SCC).

 

Okres przechowywania:

365 dni

 

4.4.3       Lexis Nexis

Dostawca zewnętrzny:

LexisNexis Risk Solutions UK Ltd.

80 Moorbridge Road, 1 piętro

Maidenhead, Berkshire, SL6 8BW

Wielka Brytania

 

Siedziba główna centrum danych: Amsterdam

Cel przetwarzania danych:

Zapobieganie oszustwom / nadużyciom i kontrola podczas korzystania ze sklepów internetowych

Przetwarzane dane:

ID urządzenia, adres IP (skrócony), informacje o serwerach proxy, informacje o lokalizacji geograficznej, strefa czasowa, wielkość ekranu, system operacyjny, przeglądarka, język

Przekazywanie danych do krajów trzecich

Dane przechowywane są na serwerach zlokalizowanych w UE. Dane są jednak przetwarzane przez naszego partnera z siedzibą w Wielkiej Brytanii. Dla Wielkiej Brytanii istnieje decyzja Komisji Europejskiej o adekwatności.

Okres przechowywania:

15 miesięcy

5 Pliki cookie do analizy i statystyki

​​​​​​5.1    Na naszej stronie internetowej stosujemy również pliki cookie pierwszej i trzeciej kategorii (zwane dalej łącznie „plikami cookie do analizy i statystyki”), które umożliwiają analizę Państwa zachowań podczas przeglądania Internetu. Przetwarzamy dane dotyczące przeglądania stron i zachowań zakupowych w celu tworzenia anonimowych ocen statystycznych, raportów i analiz, które pomagają nam w optymalizacji naszych procesów i przepływów pracy. Jeżeli są Państwo uczestnikami programu kart lojalnościowych INSIDER firmy JC New Retail AG i zarejestrują się na naszej stronie internetowej za pomocą swojego konta INSIDER, dane dotyczące Państwa zachowania podczas zakupów i przeglądania Internetu zostaną również połączone z Państwa danymi z programu INSIDER w wyżej wymienionym celu.

5.2    Pliki cookie służące do analizy i statystyki są wykorzystywane w celu poprawy jakości naszej strony internetowej i zawartych na niej treści. Pomaga nam to także zapobiegać nadużyciom podczas składania zamówień. Dzięki plikom cookie służącym do analizy i statystyki dowiadujemy się, jak wykorzystywana jest strona internetowa i możemy dzięki temu stale ulepszać naszą ofertę. Pliki cookie do analizy i statystyki zapisujemy tylko za Państwa zgodą zgodnie z § 25 ust. 1 zdanie 1 TTDSG. Więcej informacji na temat Państwa zgody w odniesieniu do plików cookie znajdą Państwo w punkcie 3.2 powyżej. Podstawą prawną dalszego przetwarzania danych osobowych zebranych za pomocą analitycznych plików cookie w celu udoskonalenia naszej strony internetowej i naszych ofert jest Państwa zgoda udzielona zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Jeżeli celem dalszego przetwarzania jest zapobieganie oszustwom / nadużyciom oraz kontrola podczas korzystania z naszego sklepu internetowego, podstawą prawną jest nasz uzasadniony interes zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (więcej informacji na ten temat podano w punkcie 14.2)

5.3    W celu analizy zachowań użytkowników korzystamy z wymienionych poniżej plików cookie dostawców zewnętrznych. W tej części chcielibyśmy przedstawić Państwu przegląd tego, jakie dane przetwarzamy w tym kontekście i do jakich dostawców zewnętrznych są przekazywane te dane:
 

5.3.1       Google Analytics

Dostawca zewnętrzny:

Google Ireland Limited, Google Building Gordon House, 4 Barrow Street, Dublin D04 E5W5, Irlandia

Cel przetwarzania danych:

Analiza zachowań osób odwiedzających stronę internetową w celu ulepszenia naszej strony internetowej oraz oferty.

Przetwarzane dane:

Adres IP, numer klienta, kod pocztowy, miejscowość, dane dotyczące zamówienia (identyfikator zamówienia, wartość koszyka, identyfikator produktu, okres zamówienia, status klienta), identyfikator pliku cookie, informacje o przeglądarce (ustawienia kraju, wersja przeglądarki, system operacyjny, rozdzielczość ekranu i obrazu przeglądarki, typ urządzenia, aplikacje przeglądarki), informacje o stronie internetowej i/lub reklamie, którą Państwo wcześniej odwiedzili.

Stosujemy rozszerzenie w postaci kodu „anonymizeIP”, które służy do aktywacji anonimizacji IP na naszej stronie internetowej. Dzięki zastosowaniu tego rozszerzenia adres IP jest skracany na terenie państw członkowskich Unii Europejskiej lub innych państw sygnatariuszy Porozumienia o Europejskim Obszarze Gospodarczym. Jedynie w wyjątkowych przypadkach kompletny

adres IP jest przesyłany na serwer w USA i tam skracany. Adres IP przekazywany przez przeglądarkę w ramach Google Analytics nie jest łączony z innymi danymi Google.

Przekazywanie danych do krajów trzecich:

Zapisywanie i przetwarzanie odbywa się na serwerach w UE i w USA na podstawie zawartych standardowych klauzul umownych UE (SCC). Dane nie są udostępniane podmiotom trzecim poza siecią Google.

Okres przechowywania:

26 miesięcy

 

5.3.2       Kameleoon

Dostawca zewnętrzny:

Kameleoon SAS, 12 rue de la Chaussée d'Antin - 75009 Paryż, Francja (dalej: „Kameleoon”)

Cel przetwarzania danych:

Analiza zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej w celu oceny wpływu zmian w sklepie internetowym na efektywność reklam oraz w celu optymalizacji doświadczeń użytkowników.

Przetwarzane dane:

Decyzja odwiedzających stronę o aktywacji lub dezaktywacji plików cookie, identyfikatory plików cookie

Okres przechowywania:

380 dni

 

5.3.3       Mouseflow ApS

Dostawca zewnętrzny:

Mouseflow ApS, Flaesketorvet 68, 1711 Kopenhaga, Dania (dalej: „Mouseflow”)

Cel przetwarzania danych:

Analiza zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej i związana z tym optymalizacja doświadczeń użytkowników. W tym celu wykorzystuje się powtórki / zapisy sesji, heatmapy, analizę lejka i formularzy oraz kampanie zwrotne

Przetwarzane dane:

Kliknięcia, ruchy myszy, najechanie, przewijanie, wersja przeglądarki, urządzenie (desktop / tablet / smartfon), język, system operacyjny, rozdzielczość ekranu, czas trwania wizyty, nawigacja (adresy URL), zawartość strony (HTML), dostawca usług internetowych i lokalizacja (miasto, województwo / region, kraj), Naciśnięcia klawiszy (tylko w przypadku podmiotów danych spoza UE/EOG korzystających z kont spoza UE/EOG i nigdy w przypadku haseł, liczb lub wykluczonych pól, URL odsyłający, typ odwiedzającego (odwiedzający po raz pierwszy/odwiedzający ponownie), indywidualne znaczniki lub zmienne, indywidualny identyfikator użytkownika, odpowiedzi w narzędziu do zbierania opinii

Okres przechowywania:

12 miesięcy

 

5.3.4                  Firebase

Dostawca zewnętrzny:

Google Ireland Limited, Google Building Gordon House, 4 Barrow Street, Dublin D04 E5W5, Irlandia

Google LLC 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View CA 94043, USA

Cel przetwarzania danych:

Analiza zachowań osób odwiedzających aplikację w celu ulepszenia naszej aplikacji oraz oferty.

Przetwarzane dane:

Identyfikatory dla reklam w telefonie komórkowym, identyfikatory IDFVs / Android, identyfikatory instalacji Firebase, identyfikatory instancji aplikacji Analytics

Przekazywanie danych do krajów trzecich:

Zapisywanie i przetwarzanie odbywa się na serwerach w UE i w USA na podstawie zawartych standardowych klauzul umownych UE (SCC). Dane nie są udostępniane podmiotom trzecim poza siecią Google.

Okres przechowywania:

 14 miesięcy

 

5.3.5                  Productsup

Dostawca zewnętrzny:

Products Up GmbH, Alex-Wedding-Str. 5, 10178 Berlin, Niemcy

Cel przetwarzania danych:

Zbieranie danych i ich konwersja w celu analizy i optymalizacji danych o produktach dostarczanych do różnych partnerów

Przetwarzane dane:

Identyfikator eksportu, identyfikator witryny, nazwa produktu, identyfikator produktu, ścieżka kategorii, identyfikator użytkownika

Okres przechowywania:

29 dni

 

5.3.6                  Bambuser 1to1/1tomany

Dostawca zewnętrzny:

Bambuser AB, Regeringsgatan 29, 53 111 Sztokholm, Szwecja

Cel przetwarzania danych:

Analiza zachowań użytkowników podczas korzystania z naszych transmisji na żywo w celu prezentacji produktów (zakupy na żywo), wraz z funkcją czatu, jak również podczas korzystania z naszych konsultacji wideo 1 do 1, wraz z funkcją czatu. Dostęp do wydarzenia handlowego na żywo i konsultacji wideo jest możliwy tylko po uzyskaniu wcześniejszej zgody.

Przetwarzane dane:

Informacje o przeglądarce (ustawienia kraju i języka, wersja przeglądarki, system operacyjny, rozdzielczość ekranu i obrazu przeglądarki, typ urządzenia, aplikacje przeglądarki, kliknięcia), informacje o stronie internetowej i/lub reklamie, którą Państwo wcześniej odwiedzili, indywidualne tagi lub zmienne.

Okres przechowywania:

30 dni

6 Reklamowe pliki cookie

​​​​​​6.1    Używamy reklamowych plików cookie (również od podmiotów trzecich), aby dowiedzieć się więcej o Państwa zachowaniu podczas przeglądania sieci i aby wyświetlać reklamy produktów, które odpowiadają Państwa zainteresowaniom. W oparciu o Państwa zachowania podczas przeglądania stron internetowych i dokonywania zakupów, za pomocą modeli analitycznych personalizujemy kierowane do Państwa reklamy tak, aby odpowiadały Państwa osobistym zainteresowaniom. Jeśli są Państwo uczestnikami programu kart lojalnościowych INSIDER firmy JC New Retail AG i zarejestrują się na naszej stronie internetowej za pomocą swojego konta INSIDER, dane dotyczące Państwa zachowań podczas przeglądania Internetu oraz zakupów zostaną połączone z Państwa danymi z programu INSIDER, aby wysyłać Państwu reklamy dostosowane do Państwa potrzeb. Zgodnie z § 25 ust. 1 pkt 1 TTDSG reklamowe pliki cookie są przez nas instalowane wyłącznie za Państwa zgodą. Więcej informacji na temat Państwa zgody w odniesieniu do plików cookie znajdą Państwo w punkcie 3.2 powyżej. Podstawą prawną dalszego przetwarzania danych osobowych zebranych za pomocą reklamowych plików cookie jest Państwa zgoda udzielona zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

6.2    W tej części chcielibyśmy przedstawić Państwu przegląd tego, jakie dane przetwarzamy w tym kontekście i do jakich dostawców zewnętrznych są przekazywane te dane:
 

6.2.1       Adjust

Dostawca zewnętrzny:

Adjust GmbH, Saarbrücker Str. 37a, 10405 Berlin, Niemcy

Cel przetwarzania danych:

Analizowanie zachowań użytkowników aplikacji oraz udostępnianie tych informacji partnerom reklamowym, takim jak Google i Facebook.

Przetwarzane dane:

Pseudonimizowany adres IP, identyfikator urządzenia, w tym identyfikator reklamowy (ID for Advertisers = Apple, iOS; / Mobile Advertising ID = Google, Android), dane dotyczące zamówienia, nagłówek HTTP, agent użytkownika, wersja aplikacji, dane geograficzne, dane dotyczące zamówienia, kontakt do mediów reklamowych, kraj.

Przekazywanie danych do krajów trzecich:

Przechowywanie i przetwarzanie danych odbywa się na serwerach w UE na podstawie zawartych standardowych klauzul umownych UE (SCC).

Okres przechowywania:

Dane pseudonimizowane są zapisywane na czas trwania stosunku umownego między firmą Peek & Cloppenburg a firmą Adjust. Niekodowane dane logowania są przechowywane maksymalnie przez 28 dni.

 

6.2.2       Awin

Dostawca zewnętrzny:

AWIN AG, Landsberger Allee 104 BC, 10249 Berlin

Cel przetwarzania danych:

Umieszczanie reklam naszych produktów na stronach internetowych osób trzecich oraz w aplikacjach na podstawie Państwa zachowania podczas przeglądania naszej strony internetowej. AWIN i strona osoby trzeciej otrzymają prowizję za skuteczność, jeśli dokonają Państwo zakupu na naszej stronie.

Przetwarzane dane:

Adres IP, dane dotyczące użytkowania strony internetowej (informacje o tym, z jakiej reklamy weszli Państwo na stronę internetową; czas spędzony na stronie internetowej i jakie obszary strony były przeglądane; czas ładowania strony internetowej, ustawienia przeglądarki i ekranu), kod pocztowy, dane urządzenia, urządzenie końcowe, identyfikator zamówienia, wartość koszyka, grupa prowizji, kod rabatowy, waluta, identyfikator pliku cookie

Okres przechowywania:

12 miesięcy

 

6.2.3       Bing Ads

Dostawca zewnętrzny:

Microsoft Corporation, One Microsoft Way, Redmond, WA 98052-6399 USA

Cel przetwarzania danych:

Gromadzenie danych osobowych w celu analizy zachowań klientów na stronie internetowej. Celem jest spersonalizowane wyświetlanie reklam w wyszukiwarce Bing. Ponadto śledzenie danych osobowych służy do pomiaru skuteczności działań marketingowych.

Przetwarzane dane:

Adres IP, identyfikator pliku cookie, dane dotyczące korzystania ze strony internetowej (informacje o tym, z jakiej reklamy weszli Państwo na stronę internetową; czas spędzony na stronie internetowej i jakie obszary strony były oglądane; czasy ładowania strony internetowej, ustawienia przeglądarki i ekranu), kod pocztowy, dane urządzenia, urządzenie końcowe, dane dotyczące zamówienia (dane zlecenia)

Przekazywanie danych do krajów trzecich:

Państwa dane zostaną przekazane do Microsoft Corporation z siedzibą w USA. Przechowywanie i przetwarzanie danych odbywa się na serwerach w UE na podstawie zawartych standardowych klauzul umownych UE (SCC).

Okres przechowywania:

540 dni

 

6.2.4       Criteo

Dostawca zewnętrzny:

Criteo SA, 32 rue blanche, 75009 Paryż, Francja (dalej Criteo),

Cel przetwarzania danych:

Reklama displayowa: Odtwarzanie spersonalizowanych reklam displayowych na podstawie Państwa zachowania podczas przeglądania naszej strony internetowej. Reklamy displayowe są odtwarzane na stronach internetowych osób trzecich, a także na innych urządzeniach końcowych (cross-device).

 


Produkty sponsorowane: Spersonalizowane wyświetlanie produktów sponsorowanych na podstawie Państwa zachowania podczas przeglądania naszej strony internetowej.

Przetwarzane dane:

Reklama displayowa: Identyfikator pliku cookie, identyfikator reklamowy urządzenia końcowego, dane urządzenia (język, wersja, ustawienia systemowe), informacje, skąd klient wszedł na stronę (reklama, inna strona internetowa), dane przeglądarki (data, godzina, URL, nazwa aplikacji); dane o połączeniu z Internetem (dane geolokalizacyjne, adres IP), informacje o interakcjach z reklamami (liczba reklam, zachowanie podczas klikania), informacje o stosowaniu blokady reklam, agent użytkownika przeglądarki, zanonimizowany adres e-mail.

 

Produkty sponsorowane: Identyfikator odwiedzającego, identyfikator klienta, zanonimizowany adres e-mail, zanonimizowany adres IP, identyfikator zamówienia / identyfikator transakcji, zdarzenia związane z przeglądaniem, zdarzenia związane z wyświetlaniem, zdarzenia związane z klikaniem.

Przekazywanie danych do krajów trzecich:

Reklama displayowa: Państwa dane są przechowywane na serwerach w UE i mogą być przekazywane usługodawcom i ich spółkom zależnym z siedzibą w USA (por. https://www.criteo.com/privacy/our-partners/

). Przechowywanie i przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zawartych standardowych klauzul umownych UE (SCC).

 

Produkty sponsorowane: Państwa dane są przechowywane na serwerach w UE i mogą być przekazywane usługodawcom i ich filiom z siedzibą w USA. Przechowywanie i przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zawartych standardowych klauzul umownych UE (SCC).

Okres przechowywania:

Reklama displayowa: 13 miesięcy

 

Produkty sponsorowane: 13 miesięcy

 

6.2.5       doubleclick

Dostawca zewnętrzny:

Google Ireland Limited, Gordon House Barrow Street Dublin 4, Irlandia

Cel przetwarzania danych:

DoubleClick wykorzystuje pliki cookie do wyświetlania reklam, które są istotne dla użytkowników, do poprawy raportów dotyczących wydajności kampanii lub do zapobiegania wielokrotnemu oglądaniu przez użytkownika tych samych reklam.

Przetwarzane dane:

Według Google, pliki cookie DoubleClick nie zawierają żadnych danych osobowych.

 

Ze względu na zastosowane narzędzia marketingowe, Państwa przeglądarka automatycznie nawiązuje bezpośrednie połączenie z serwerem Google. Nie mamy wpływu na zakres i dalsze wykorzystanie danych zebranych przez Google za pomocą tego narzędzia i dlatego informujemy Państwa zgodnie z naszym aktualnym stanem wiedzy: Dzięki integracji DoubleClick, Google otrzymuje informacje, że wywołali Państwo odpowiednią część naszej strony internetowej lub kliknęli na nasze ogłoszenie. Jeżeli są Państwo zarejestrowani w usłudze Google, Google może przyporządkować wizytę do Państwa konta. Nawet jeśli nie są Państwo zarejestrowani w Google lub nie zalogowali się, możliwe jest, że dostawca uzyska i zapisze Państwa adres IP.

/identyfikator transakcji, zdarzenia związane z przeglądaniem, zdarzenia związane z wyświetlaniem, zdarzenia związane z klikaniem.

Przekazywanie danych do krajów trzecich:

Państwa dane są przechowywane na serwerach w UE i mogą być przekazywane usługodawcom i ich filiom z siedzibą w USA. Przechowywanie i przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zawartych standardowych klauzul umownych UE (SCC).

Okres przechowywania:

389 dni

 

6.2.6       easy marketing

Dostawca zewnętrzny:

easy Marketing GmbH, Asselner Hellweg 124, 44319 Dortmund, Niemcy

Cel przetwarzania danych:

Umieszczanie reklam ukierunkowanych na nasze produkty na stronach internetowych osób trzecich oraz w aplikacjach, częściowo w oparciu o Państwa zachowanie podczas przeglądania naszej strony internetowej. Ten model biznesowy charakteryzuje się prowizją za wyniki wypłacaną stronom trzecim.

Przetwarzane dane:

Dane dotyczące śledzenia (identyfikator pliku cookie), zaszyfrowany adres IP

Przekazywanie danych do krajów trzecich:

brak

Okres przechowywania:

30 dni

 

6.2.7       Floodlight Tags

Dostawca zewnętrzny:

Google Ireland Limited, Google Building Gordon House, 4 Barrow Street, Dublin D04 E5W5, Irlandia

Cel przetwarzania danych:

Gromadzenie pseudonimizowanych danych w celu analizy zachowań klientów na stronie internetowej. Celem jest spersonalizowane odtwarzanie reklam w wyszukiwarkach i reklam display, optymalizacja reklam i poprawa wydajności kampanii. Ponadto śledzenie służy do pomiaru sukcesu działań marketingowych.

Przetwarzane dane:

Adres IP (łącznie z lokalizacją geograficzną), Cookie IDs, agent użytkownika, Pagereferrer URL, Time of Ad Request, Ad Request URL, Publisher Clicktracker URL, status klienta, dane dotyczące zamówienia, identyfikator urządzenia, dane dotyczące korzystania ze strony internetowej, dane dotyczące przeglądarki

Przekazywanie danych do krajów trzecich:

Zapisywanie i przetwarzanie odbywa się na serwerach w UE i w USA na podstawie zawartych standardowych klauzul umownych UE (SCC).

Okres przechowywania:

540 dni

 

6.2.8       Google Ads

Dostawca zewnętrzny:

Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street Dublin 4, Irlandia

Cel przetwarzania danych:

Gromadzenie danych osobowych w celu analizy zachowań klientów na stronie internetowej. Celem jest spersonalizowane wyświetlanie reklam w wyszukiwarce Google. Ponadto śledzenie danych osobowych służy do pomiaru skuteczności działań marketingowych.

Prowadząc spersonalizowaną reklamę za pośrednictwem Google Ads, mamy możliwość przekazania Google adresów e-mail w zaszyfrowanej formie oraz informacji o związanych z nimi zamówieniach. Dzieje się tak tylko wtedy, uzyskano odpowiednią zgodę danego użytkownika.

Przesłane dane są następnie odszyfrowywane przez Google i przy pomocy dalszych informacji, jak np. posiadanie konta Google, mogą być przyporządkowywane do użytkownika.

Jeżeli użytkownik posiada konto w Google, wynajęte przez nas reklamy będą mu prezentowane w ramach jego istniejącej relacji z użytkownikiem (tzw. Customer Match).

Przetwarzane dane:

Adres IP, dane dotyczące korzystania ze strony internetowej (informacje o tym, z jakiej reklamy weszli Państwo na stronę internetową; czas spędzony na stronie internetowej, informacja o tym, jakie obszary strony były oglądane; czas ładowania strony internetowej, ustawienia przeglądarki i ekranu), kod pocztowy, dane urządzenia, urządzenie końcowe, dane dotyczące zamówienia (identyfikator zamówienia, wartość koszyka, identyfikator produktu, okres zamówienia, status klienta), zaszyfrowany adres e-mail

Przekazywanie danych do krajów trzecich:

Zapisywanie i przetwarzanie odbywa się na serwerach w UE i w USA na podstawie zawartych standardowych klauzul umownych UE (SCC).

Okres przechowywania:

540 dni

 

6.2.9       Prudsys

Dostawca zewnętrzny:

GK Artificial Intelligence for Retail AG, Zwickauer Straße 16, 09112 Chemnitz, Niemcy

Cel przetwarzania danych:

Spersonalizowana rekomendacja produktów na stronie internetowej, w newsletterach na podstawie danych o transakcjach i ewentualnych zachowań odwiedzających na stronie internetowej (oglądane przez nich produkty)

Przetwarzane dane:

Identyfikator urządzenia, zahaszowany adres e-mail, historia klienta (zakupione artykuły), czas spędzony na stronie internetowej, wyświetlone produkty

Okres przechowywania:

30 dni

 

6.2.10    Bloomreach Engagement (Exponea)

Dostawca zewnętrzny:

Exponea DE GmbH, Kemperplatz 1, 10785 Berlin

Cel przetwarzania danych:

Klasyfikacja użytkowników do segmentów behawioralnych i segmentów opartych na zainteresowaniach na podstawie danych z sesji w połączeniu z danymi offline w celu skierowania kampanii drukowanych, e-mailowych, powiadomień push w aplikacjach i retargetingowych, aby przyciągnąć Państwa z powrotem na naszą stronę internetową. Na podstawie oglądanych, dodanych do koszyka lub zakupionych produktów przeprowadzane jest spersonalizowane targetowanie poprzez kampanie retargetingowe z wykorzystaniem reklam na stronach osób trzecich lub wysyłane są spersonalizowane e-maile, druki i powiadomienia push w aplikacjach.

Gromadzenie danych osobowych w celu analizy zachowań klientów na stronie internetowej oraz agregacji różnych kont klientów w celu spersonalizowania komunikacji i jej analizowania.

Przetwarzane dane:

adres IP, numer klienta, dane dotyczące zamówienia (identyfikator zamówienia, wartość koszyka, identyfikator zamówienia, okres zamówienia, status klienta), adres e-mail, informacje o przeglądarce (ustawienia kraju, wersja przeglądarki, system operacyjny, typ urządzenia), identyfikator pliku cookie, tytuł, imię, nazwisko, adres, numer telefonu, informacje INSIDER (e-mail, nazwisko, adres, zakupy INSIDER, punkty, bonusy i zmiany statusu).

Okres przechowywania:

36 miesięcy

 

6.2.11       Stylight

Dostawca zewnętrzny:

Tisoomi GmbH, Borselstraße 3, 22765 Hamburg, Niemcy

Cel przetwarzania danych:

Umożliwia identyfikację sprzedaży związanej ze Stylight

Przetwarzane dane:

Clickout ID (identyfikator generowany tylko dla kliknięcia użytkownika) - informacje o systemie operacyjnym - informacje o zamówieniu: identyfikator zamówienia, identyfikator produktu, cena zamówienia, waluta, liczba zakupionych artykułów

Okres przechowywania:

28 dni

 

6.2.12       Tisoomi

Dostawca zewnętrzny:

Tisoomi GmbH, Borselstraße 3, 22765 Hamburg, Niemcy

Cel przetwarzania danych:

Odtwarzanie osobistych reklam displayowych, zachowanie podczas przeglądania strony internetowej. Reklamy wyświetlane są na stronach internetowych osób trzecich.

Przetwarzane dane:

Adres IP (anonimowy), plik cookie, agent użytkownika, ustawienia językowe, odwiedzana strona (referrer), wyświetlane banery, kliknięcia banerów, dane dotyczące konwersji

Okres przechowywania:

30 dni

7 Pliki cookie mediów społecznościowych

7.1    Używamy plików cookie z sieci społecznościowych, aby wyświetlać Państwu ukierunkowane reklamy naszych produktów odpowiadających Państwa zainteresowaniom w odpowiednich sieciach społecznościowych. Bazując na Państwa zachowaniach związanych z przeglądaniem stron i zakupami, wykorzystujemy modele analityczne do przekazywania i personalizowania reklam kierowanych do Państwa w sieci społecznościowej, tak aby odpowiadały one Państwa osobistym zainteresowaniom. Jeśli są Państwo uczestnikami programu kart lojalnościowych INSIDER firmy JC New Retail AG i zarejestrują się na naszej stronie internetowej za pomocą swojego konta INSIDER, dane dotyczące Państwa zachowań zakupowych i podczas przeglądania Internetu zostaną połączone z Państwa danymi z programu INSIDER, aby wysyłać Państwu dostosowane do Państwa reklamy w sieci społecznościowej. Zapisujemy pliki cookie mediów społecznościowych tylko za Państwa zgodą zgodnie z § 25 ust. 1 zdanie 1 TTDSG. Więcej informacji na temat Państwa zgody w odniesieniu do plików cookie znajdą Państwo w punkcie 3.2 powyżej. Podstawą prawną dalszego przetwarzania danych osobowych zebranych za pomocą plików cookie w mediach społecznościowych jest udzielona przez Państwa zgoda zgodnie z art. 6 ust. lit. 1 a) RODO.

7.2    W tej części chcielibyśmy przedstawić Państwu przegląd tego, jakie dane przetwarzamy w tym kontekście i do jakich dostawców zewnętrznych są przekazywane te dane:
 

7.2.1       Platformy Meta (Facebook/Instagram)

Dostawca zewnętrzny:

Meta Platforms Ireland, Ltd, 4 Grand Canal Square, Dublin 2, Irlandia

Cel przetwarzania danych:

Gromadzenie danych osobowych w celu analizy zachowań klientów na stronie internetowej. Celem jest spersonalizowane wyświetlanie reklam w mediach społecznościowych na platformach Meta (Facebook i Instagram). Ponadto śledzenie danych osobowych służy do pomiaru skuteczności działań marketingowych.

Jeżeli realizujemy spersonalizowaną reklamę za pośrednictwem platform Meta (Facebook/Instagram), mamy możliwość przekazywania im adresów e-mail w zaszyfrowanej formie oraz informacji o związanych z nimi zamówieniach.

Dzieje się tak tylko wtedy, gdy w tym celu uzyskano odpowiednią zgodę danego użytkownika. Przesłane dane są następnie odszyfrowywane przez Meta Platforms, a informacje mogą być przyporządkowane do Państwa osoby za pomocą dalszych informacji, takich jak posiadanie konta na portalu społecznościowym „Facebook”, jak również „Instagram”.

Jeśli użytkownik posiada konto na Facebooku lub Instagramie, zostanie mu zaprezentowana wynajęta przez nas reklama w ramach jego istniejącej relacji użytkownika z daną siecią społecznościową. (tzw. Advanced Matching)

Przetwarzane dane:

Adres IP, dane dotyczące korzystania ze strony internetowej (informacje o tym, z jakiej reklamy weszli Państwo na stronę internetową; czas spędzony na stronie internetowej i jakie obszary strony były oglądane; czas ładowania strony internetowej, ustawienia przeglądarki i ekranu), kod pocztowy, dane urządzenia, urządzenie końcowe, dane dotyczące zamówienia (identyfikator zamówienia, wartość koszyka, identyfikator produktu, czas zamówienia), zaszyfrowany adres e-mail

Przekazywanie danych do krajów trzecich:

Dane przetwarzane przez Meta Platforms mogą być przekazywane poza Unię Europejską, w szczególności do Meta Platforms, Inc, 1601 Willow Rd, Menlo Park, CA 94025, USA. Przechowywanie i przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zawartych standardowych klauzul umownych UE (SCC).

Okres przechowywania:

36 miesięcy

 

7.2.2       Pinterest

Dostawca zewnętrzny:

Pinterest Inc, 808 Brannan St, San Francisco, CA 94103, USA

Cel przetwarzania danych:

Gromadzenie danych osobowych w celu analizy zachowań klientów na stronie internetowej. Celem jest spersonalizowane wyświetlanie reklam w mediach społecznościowych na Pinterest. Ponadto śledzenie danych osobowych służy do pomiaru skuteczności działań marketingowych.

Przetwarzane dane:

Adres IP, dane dotyczące korzystania ze strony internetowej (informacje o tym, z jakiej reklamy weszli Państwo na stronę internetową; czas spędzony na stronie internetowej, wywołane produkty, czas ładowania strony internetowej, ustawienia przeglądarki i ekranu), kod pocztowy, dane urządzenia, urządzenie końcowe, dane dotyczące zamówienia (identyfikator zamówienia, wartość koszyka, identyfikator produktu, czas zamówienia)

Przekazywanie danych do krajów trzecich:

USA: Pinterest Inc. Przechowywanie i przetwarzanie odbywa się na podstawie zawartych standardowych klauzul umownych UE (SCC).

Okres przechowywania:

30 dni

 

7.2.3       TikTok

Dostawca zewnętrzny:

TikTok, Information Technologies UK Limited, 6th Floor, One London Wall, London, EC2Y 5EB, Wielka Brytania

Cel przetwarzania danych:

Gromadzenie danych osobowych w celu analizy zachowań klientów na stronie internetowej. Celem jest spersonalizowane wyświetlanie reklam w mediach społecznościowych na platformie TikTok. Ponadto śledzenie danych osobowych służy do pomiaru skuteczności działań marketingowych

Przetwarzane dane:

 Adres IP, agent użytkownika, identyfikator piksela, identyfikator pliku cookie, identyfikator sesji, Mobile Advertising ID (IDFA/GAID), informacje o przeglądarce, informacje o urządzeniu, zachowanie użytkownika, kontakt z materiałem reklamowym, interakcja z materiałem reklamowym, interakcja z produktami, interakcja z usługami strony internetowej

Przekazywanie danych do krajów trzecich:

USA, Wielka Brytania. Dla Wielkiej Brytanii istnieje decyzja Komisji Europejskiej o adekwatności. Przechowywanie i przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zawartych standardowych klauzul umownych UE (SCC).

Okres przechowywania:

30 dni

 

7.2.4       Snapchat

Dostawca zewnętrzny:

Snap Inc, 300031st Street, Santa Monica, California 90405 USA

Cel przetwarzania danych:

Gromadzenie danych osobowych w celu analizy zachowań klientów na stronie internetowej. Celem jest spersonalizowane odtwarzanie reklam w mediach społecznościowych na platformie Snapchat. Ponadto śledzenie danych osobowych służy do pomiaru skuteczności działań marketingowych

Przetwarzane dane:

Adres IP, agent użytkownika, identyfikator piksela, identyfikator pliku cookie, identyfikator sesji, Mobile Advertising ID (IDFA/GAID), informacje o przeglądarce, informacje o urządzeniu, zachowanie użytkownika, kontakt z materiałem reklamowym, interakcja z materiałem reklamowym, interakcja z produktami, interakcja z usługami strony internetowej

Przekazywanie danych do krajów trzecich:

Wielka Brytania. Dla Wielkiej Brytanii istnieje decyzja Komisji Europejskiej o adekwatności. USA; Przechowywanie i przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zawartych standardowych klauzul umownych UE (SCC).

Okres przechowywania:

30 dni

8 Funkcjonalne pliki cookie

8.1    Funkcjonalne pliki cookie wspierają naszą ofertę i poprawiają użyteczność Państwa wizyt na naszych stronach internetowych. Używamy również funkcjonalnych plików cookie, aby zaprezentować Państwu dodatkowe funkcje związane z Państwa zakupem na naszej stronie internetowej. Chodzi nam o to, aby zakupy były dla Państwa wygodniejsze i bardziej komfortowe. Funkcjonalne pliki cookie zapisujemy tylko za Państwa zgodą zgodnie z § 25 ust. 1 zdanie 1 TTDSG. Więcej informacji na temat Państwa zgody w odniesieniu do plików cookie znajdą Państwo w punkcie 3.2 powyżej. Podstawą prawną dalszego przetwarzania danych osobowych zebranych za pomocą funkcjonalnych plików cookie jest Państwa zgoda udzielona zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

8.2    W tej części chcielibyśmy przedstawić Państwu przegląd tego, jakie dane przetwarzamy w tym kontekście i do jakich dostawców zewnętrznych są przekazywane te dane:
 

8.2.1       Vimeo

Dostawca zewnętrzny:

Vimeo.com Inc, 555 West 18th Street, New York 10011

Cel przetwarzania danych:

Odtwarzanie filmów na stronie internetowej. Każdemu użytkownikowi przypisywany jest identyfikator cookie przeglądarki i zapisywany jest czas oglądania filmu.

Przetwarzane dane:

Identyfikator cookie przeglądarki, czas trwania, informacja o tym, jak długo film był oglądany

Przekazywanie danych do krajów trzecich:

USA; Przechowywanie i przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zawartych standardowych klauzul umownych UE (SCC).

Okres przechowywania:

2 lata

 

8.2.2       Datadog

Dostawca zewnętrzny:

Datadog, Inc, 620 8th Ave 45th Floor New York, NY 10018 USA

Cel przetwarzania danych:

Podsumowanie wszystkich zdarzeń konkretnej sesji użytkownika na wielu stronach i losowe sprawdzanie, czy sklep internetowy jest dostępny dla użytkowników.

Przetwarzane dane:

Identyfikator sesji

Okres przechowywania:

4 godziny

 

8.2.3       Bambuser 1to1/1tomany

Dostawca zewnętrzny:

Bambuser AB, Regeringsgatan 29, 53 111 Sztokholm, Szwecja

Cel przetwarzania danych:

Udostępnienie streamu na żywo do prezentacji produktów (live shopping events), łącznie z funkcją czatu. Zapewnienie poradnictwa wideo 1 na 1, w tym funkcji czatu. Dostęp do wydarzenia handlowego na żywo i konsultacji wideo jest możliwy tylko po uzyskaniu wcześniejszej zgody.

Przetwarzane dane:

Informacje o przeglądarce (ustawienia kraju i języka, wersja przeglądarki, system operacyjny, rozdzielczość ekranu i obrazu przeglądarki, typ urządzenia, aplikacje przeglądarki, kliknięcia), informacje o stronie internetowej i/lub reklamie, którą Państwo wcześniej odwiedzili, indywidualne tagi lub zmienne.

Okres przechowywania:

30 dni

 

8.2.4       Salesforce

Dostawca zewnętrzny:

salesforce.com Germany GmbH, Erika-Mann-Str. 31-37, 80636 Monachium, Niemcy 

Cel przetwarzania danych:

Serwis Cloud Chat wykorzystuje pliki cookie w celu poprawy funkcjonalności i przyspieszenia czasu przetwarzania. Dzięki zapisywaniu preferencji użytkownika, pliki cookie mogą poprawić doświadczenia użytkownika i wydajność funkcji chatu.

Przetwarzane dane:

Pseudonimizowany identyfikator użytkownika, identyfikator przeglądarki, identyfikator sesji, zapis czatu, ustawienia kraju i języka, wersja przeglądarki

Przekazywanie danych do krajów trzecich:

USA; Przechowywanie i przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zawartych standardowych klauzul umownych UE (SCC).

Okres przechowywania:

2 lata

9 Proces zamawiania i konto klienta

​​​​​​9.1    Zasadniczo, aby zamawiać w naszym sklepie, nie muszą Państwo posiadać konta klienta. Mogą Państwo zamówić jako gość. Mają Państwo również możliwość kliknięcia na „Przejdź to PayPal”. Zostaną Państwo wówczas przekierowani na stronę internetową firmy PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal, L-2449 , Luksemburg. Jeżeli posiadają Państwo konto w PayPal, można się tam zalogować i sfinalizować składanie zamówienia. Następnie PayPal przekazuje nam wszystkie dane niezbędne do realizacji umowy. Jeżeli nie założyli Państwo jeszcze konta klienta w PayPal, mają Państwo możliwość zarejestrowania się tam. Więcej informacji o tym, jak PayPal przetwarza Państwa dane, można uzyskać bezpośrednio u nich lub przeczytać tutaj: https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/ua/privacy-full

9.2    Mają Państwo również możliwość dobrowolnego założenia u nas konta klienta, za pomocą którego mogą Państwo zarządzać swoimi danymi osobowymi. Dzięki temu po jednokrotnym podaniu swoich danych przy kolejnych zakupach będą Państwo mogli wygodnie zalogować się za pomocą adresu e-mail i wybranego przez siebie hasła. Aby założyć konto klienta, należy najpierw wybrać opcję „Zaloguj się” w prawym górnym rogu naszej strony internetowej, a następnie kliknąć „Zarejestruj się teraz”. Alternatywnie mogą Państwo zarejestrować konto klienta podczas procesu zamawiania. W tym celu należy wpisać swoje dane w przeznaczonym do tego celu formularzu do wprowadzania danych. Dane są nam przekazywane i przez nas przechowywane. Dane te nie będą przekazywane osobom trzecim. W ramach procesu rejestracji zbierane są następujące dane:

  • Dane osobowe (nazwisko, adres, data urodzenia)
  • Adres e-mail

Opcjonalnie mogą Państwo również podać swój numer telefonu.
W momencie rejestracji zapisywane są także następujące dane:

  • Państwa adres IP
  • Data i godzina rejestracji


9.3    Rejestracja w naszym sklepie internetowym służy do zawierania i realizacji umów kupna, o dzieło i dostaw w związku z naszymi artykułami oraz do realizacji Państwa zakupów. W tym zakresie jako podstawa prawna służy art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. Jeżeli w ramach procesu rejestracji zdecydują się Państwo nie przekazywać nam w/w danych, nie będziemy mogli automatycznie wczytać Państwa danych przy kolejnych zakupach.
W każdej chwili mogą Państwo edytować dane zapisane na Państwa koncie klienta. W tym celu należy się zalogować, używając swojego adresu e-mail i wybranego przez siebie hasła. Za pomocą opcji menu „Moje konto” mogą Państwo w razie potrzeby zmodyfikować swoją nazwę i adres e-mail. Opcja menu „Moja książka adresowa” umożliwia dodawanie danych adresowych lub aktualizację i usuwanie wcześniej zapisanych danych adresowych. Można tam również zapisywać, aktualizować i usuwać preferowane adresy do faktury i dostawy. Oczywiście tutaj można również usunąć karty kredytowe, które powiązali Państwo w przeszłości. Jeżeli nie potrzebują Państwo już swojego konta klienta, mogą je Państwo usunąć, wysyłając nam krótką wiadomość pocztą elektroniczną na adres: [email protected] lub pocztą tradycyjną na adres: Fashion ID GmbH & Co. KG, Kundenservice, Berliner Allee 2, D-40212 Düsseldorf, Niemcy. W przeciwnym razie Państwa dane zostaną usunięte, gdy tylko nie będą już potrzebne do osiągnięcia celu, dla którego zostały zebrane lub gdy upłyną wymagane prawnie okresy przechowywania. Z reguły dotyczy to danych zebranych podczas rejestracji, jeżeli anulują Państwo swoją rejestrację lub usuną swój dostęp. Jeżeli jednak dane te są również potrzebne do realizacji umowy lub do podjęcia działań przedumownych, to wcześniejsze usunięcie jest możliwe tylko wtedy, gdy pozwalają na to nasze zobowiązania umowne lub prawne. Możemy być zobowiązani umownie lub prawnie do przechowywania danych również po zakończeniu umowy (np. w celach podatkowych). To, jakie okresy przechowywania mają zastosowanie w danym przypadku, należy ustalić indywidualnie dla poszczególnych umów i stron umowy.

9.4    Wgląd w swoje konto użytkownika możliwy jest tylko po wprowadzeniu osobistego hasła pod przyciskiem „Moje konto”. Należy zawsze dbać o poufność i bezpieczeństwo danych dostępowych, takich jak hasła. Po zakończeniu komunikacji ze sklepem internetowym należy się wylogować i zamknąć okno przeglądarki, zwłaszcza jeżeli oprócz Państwa z komputera korzystają także inne osoby.

9.5    Dane osobowe są szyfrowane podczas procesu zamawiania i przekazywane operatorowi strony internetowej przez Internet za pośrednictwem „Secure Socket Layer (SSL)”. Sklep internetowy jest chroniony technicznie i organizacyjnie przed utratą, zniszczeniem, dostępem, modyfikowaniem lub udostępnianiem danych osobowych przez osoby nieupoważnione.

9.6    Oferujemy Państwu możliwość niezobowiązującej rezerwacji towaru w punktach sprzedaży firmy Peek & Cloppenburg KG, Berliner Allee 2, 40212 Düsseldorf, Niemcy. Państwa dane (imię, nazwisko, adres e-mail) oraz szczegóły dotyczące żądanego przedmiotu są przez nas gromadzone w tym celu za pośrednictwem formularza rezerwacji i przekazywane do Peek & Cloppenburg KG, Berliner Allee 2, 40212 Düsseldorf, Niemcy, po kliknięciu „Przycisku rezerwacji”. Potwierdzimy otrzymanie Państwa prośby o rezerwację pocztą elektroniczną na adres e-mail podany przez Państwa w procesie rezerwacji. W kolejnej wiadomości e-mail poinformujemy Państwa, czy rezerwacja się powiodła. Państwa dane przetwarzane w ramach procesu rezerwacji zostaną usunięte najpóźniej po sześciu miesiącach, o ile nie ma innych zobowiązań prawnych do ich przechowywania. Bez podanych przez Państwa danych rezerwacja nie jest możliwa. Podstawą prawną przetwarzania danych w ramach procesu rezerwacji jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.

10 Korzystanie z karty klienta INSIDER w naszym sklepie internetowym

10.1    Przy składaniu zamówień w naszym sklepie internetowym mogą Państwo dobrowolnie skorzystać z karty klienta INSIDER wydanej przez JC New Retail AG, Innere Güterstrasse 2, CH-6300 Zug, Szwajcaria, aby uzyskać pewne korzyści przyznane Państwu jako posiadaczowi karty klienta w ramach programu karty klienta INSIDER.

10.2    Poprzez kliknięcie odpowiedniego pola podczas zapisywania karty INSIDER, zostanie ona połączona z Państwa kontem klienta Fashion ID, dzięki czemu będą Państwo mogli zbierać odpowiednie punkty INSIDER przy każdym zakupie. W celu uzyskania dalszych informacji prosimy zapoznać się z polityką prywatności programu kart lojalnościowych INSIDER, do której mają Państwo dostęp tutaj.

11 Spersonalizowana komunikacja

​​​​​​11.1    Międzykanałowe wykorzystanie danych
Aby zapewnić Państwu spersonalizowaną komunikację, zbieramy i przetwarzamy część Państwa danych w kilku lub wszystkich naszych kanałach marketingowych. Do tych kanałów należą: newsletter/e-mail, marketing mobilny/powiadomienia push w aplikacji, reklama drukowana, reklama onsite, marketing online poprzez np. media społecznościowe, SEO (optymalizacja dla wyszukiwarek) i SEA (reklama w wyszukiwarkach).
Dotyczy to gromadzenia i przetwarzania następujących rodzajów danych:

  • Dane transakcyjne: Należą do nich na przykład zakupione artykuły, koszyk zakupów, cena zakupu, informacja o zniżkach i zrealizowanych kuponach oraz informacja o właściwościach zakupionych produktów, takich jak kolor i rozmiar. Dane transakcyjne są wykorzystywane np. w celu przekazywania Państwu rekomendacji produktów na podstawie Państwa uprzednich zakupów.
  • Dane dotyczące ruchu: Należą do nich np. dane dodane do koszyka lub listy życzeń, odwiedzone strony ze szczegółami produktów, zachowanie podczas klikania na stronie internetowej. Dane dotyczące ruchu są wykorzystywane np. do wysyłania Państwu rekomendacji produktów na podstawie danych o Państwa ruchu oraz do przedstawiania Państwu odpowiednich ofert na artykuły, które są ponownie dostępne lub do informowania Państwa o rabatach.
  • Dane dotyczące Państwa zaangażowania: Należą do nich np. otwarcia, kliknięcia, odrzuty, dodawanie artykułów do listy życzeń lub koszyka czy skanowanie kodów QR. Dane dotyczące zaangażowania wykorzystywane są na przykład do przypominania Państwu o kończących się kuponach lub do przekazywania Państwu spersonalizowanych reklam na podstawie Państwa zaangażowania.
  • Dane klienta: Chodzi tu m.in. o imię i nazwisko w celu spersonalizowanego zwracania się do Państwa.

Ponadto odbywa się dalsze gromadzenie i przetwarzanie danych specyficznych dla danego kanału, co zostało przedstawione w kolejnych punktach od 13.2 do 13.4.

11.2    Newsletter
Mogą Państwo dobrowolnie zamówić nasz bezpłatny newsletter. Do newslettera można zapisać się na różne sposoby:

  • Podczas rejestracji za pomocą formularza wprowadzania danych przetwarzamy Państwa adres e-mail i preferowaną grupę produktów w celu spersonalizowanej komunikacji e-mailowej.
  • Podczas rejestracji w kasie przetwarzamy Państwa adres e-mail, imię i nazwisko, płeć, datę urodzenia i adres w celu spersonalizowanej komunikacji e-mailowej.
  • Podczas rejestracji za pośrednictwem „Mojego konta” przetwarzamy Państwa adres e-mail, imię i nazwisko, płeć oraz datę urodzenia w celu spersonalizowania komunikacji e-mailowej.

Po wysłaniu przez Państwa wiadomości zapisywany jest również Państwa adres IP, typ urządzenia oraz data i godzina rejestracji. Nasze newslettery są opatrzone pseudonimem w momencie ich wysyłania, przetwarzamy typ Państwa urządzenia i umieszczamy w każdym biuletynie piksel śledzący, który pozwala nam śledzić, ile osób otworzyło już treść naszego biuletynu.

Przetwarzanie Państwa danych w ramach subskrypcji newslettera odbywa się za Państwa zgodą. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

Po zarejestrowaniu się do newslettera mają Państwo możliwość dobrowolnego przekazania nam dalszych danych osobowych (tytuł, imię, nazwisko lub data urodzenia). Podstawą prawną przetwarzania tych danych jest Państwa zgoda zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Po rejestracji otrzymają Państwo e-mail z prośbą o potwierdzenie rejestracji (tzw. double opt-in). To potwierdzenie jest konieczne, aby nikt nie mógł zarejestrować się przy pomocy cudzego adresu e-mail. Zapisy na newsletter są rejestrowane, aby umożliwić udokumentowanie procesu subskrypcji zgodnie z wymogami prawnymi. Obejmuje to zapisywanie czasu logowania i potwierdzenia oraz Państwa adresu IP. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Naszym uzasadnionym interesem jest potwierdzenie, że chcą Państwo otrzymywać newsletter za pośrednictwem podanego przez siebie adresu e-mail.

W każdej chwili mogą Państwo odwołać swoją zgodę na otrzymywanie reklam drogą elektroniczną. Każdy newsletter zawiera odpowiedni link do formularza rezygnacji z subskrypcji, w którym muszą Państwo podać swój adres e-mail, aby zrezygnować z subskrypcji. W każdej chwili mogą Państwo jednak również nieformalnie przesłać swoje odwołanie na dane kontaktowe podane w punkcie 1.1. Niezwłocznie po otrzymaniu odwołania usuniemy Państwa dane. W wyjątkowych przypadkach może to potrwać do 24 godzin. W przeciwnym razie usuniemy Państwa dane, gdy tylko nie będą już potrzebne do osiągnięcia celu, dla którego zostały zebrane.

11.3    Personalizacja oferty drukowanej
Przetwarzamy Państwa dane podstawowe w celu administrowania i realizacji komunikacji drukowanej (np. przesyłania kartek pocztowych), która odbywa się w ramach Państwa konta gościnnego/konta w Internecie. Są to następujące dane: Tytuł, nazwisko i adres, adres e-mail. Ponadto, przy rejestracji mogą Państwo dobrowolnie przekazać nam dalsze dane, takie jak data urodzenia, numer telefonu.
Podczas dokonywania przez Państwa zakupów w Internecie przetwarzamy również dane transakcyjne, czyli informacje o (i) dokonanych przez Państwa zakupach (przedmiot zakupu i dane sprzedaży, sposób płatności, numer klienta, data i miejsce zakupu), (ii) zakupie i realizacji bonów rabatowych oraz (iii) korzyściach przyznanych w ramach ofert rabatowych i promocyjnych z firmami uczestniczącymi. Przetwarzamy również dane dotyczące ruchu i interakcji. W ten sposób realizujemy również nasz uzasadniony interes, jakim jest możliwość wysyłania Państwu jako naszym klientom, spersonalizowanych ofert w postaci drukowanej.

Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Jeżeli biorą Państwo udział w naszych promocjach, przetwarzamy Państwa dane główne i dane dotyczące transakcji w celu realizacji i organizacji tych promocji (art. 6 ust. 1 lit. b) i f) RODO).

11.4   Powiadomienia push w aplikacji
Nasza aplikacja może informować Państwa o pewnych wydarzeniach lub tematach za pomocą powiadomień push, nawet jeśli w danej chwili nie korzystają Państwo aktywnie z aplikacji. Powiadomienia push to specyficzna dla aplikacji forma wiadomości, która umożliwia nam bezpośredni kontakt z Państwem.  Jeśli Państwo sobie tego życzą, mogą Państwo aktywować usługę „push” w ustawieniach urządzenia oraz w ramach rejestracji użytkownika w aplikacji. Gdy aktywują Państwo usługę powiadomień push, do Państwa urządzenia zostanie przypisany identyfikator powiadomień push specyficzny dla urządzenia. Podstawą prawną jest tu Państwa zgoda zgodnie z § 25 ust. 1 zdanie 1 TTDSG. Bez identyfikatora push, z przyczyn technicznych nie można wysyłać do Państwa wiadomości push. Identyfikator to jedynie zaszyfrowane, losowo wygenerowane sekwencje liczb. W każdej chwili mogą Państwo odwołać swoją zgodę poprzez ustawienia urządzenia, dezaktywując usługę push.

12 Kontakt i Centrum Obsługi Klienta

Z naszym Centrum Obsługi Klienta mogą się Państwo skontaktować za pośrednictwem różnych formularzy kontaktowych dostępnych na naszej stronie internetowej, pocztą elektroniczną lub telefonicznie.

12.1   Formularze kontaktowe
12.1.1   
Jeżeli w formularzu kontaktowym sklepu internetowego wprowadzą Państwo dane do odpowiednich pól edycyjnych, zostaną nam one przekazane i będą przez nas przetwarzane. Są to następujące dane:

  • Przedmiot/powód kontaktu
  • Imię i nazwisko
  • Adres e-mail
  • Wiadomość

12.1.2   Jeżeli w formularzu kontaktowym dotyczącym zapytań o Peek & Cloppenburg (sklep internetowy i stacjonarny) lub programu kart klienta INSIDER wprowadzą Państwo dane do przewidzianych w tym celu pól edycyjnych, zostaną one przekazane do Peek & Cloppenburg KG lub JC New Retail AG i będą przez nie przetwarzane. Są to następujące dane:

  • Temat/powód kontaktu i punkt sprzedaży, którego dotyczy wiadomość
  • Nazwisko
  • Adres e-mail
  • Wiadomość

    Mają Państwo również możliwość wprowadzenia następujących danych:
  • 12-cyfrowy numer INSIDER
  • Numer telefonu
  • Data urodzenia
  • Tytuł
  • Adres pocztowy
  • Kod pocztowy

12.1.3   Po wysłaniu wiadomości zapisywane są również następujące dane urządzenia:

  • Państwa adres IP
  • Data i godzina wysyłki

12.2   Zapytania drogą elektroniczną
Jeżeli skontaktują się Państwo z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej, następujące dane będą przetwarzane w celu obsługi Państwa prośby o kontakt:

  • Nazwisko
  • Adres e-mail
  • Wiadomość
  • Dodatkowe dane przekazane przez Państwa, takie jak:
      • 12-cyfrowy numer INSIDER
      • Numer telefonu
      • Data urodzenia
      • Tytuł
      • Adres pocztowy
      • Kod pocztowy
      • Pozostałe dane

12.3   Zapytania telefoniczne
Jeżeli kontaktują się Państwo z nami telefonicznie, w celu realizacji Państwa prośby o kontakt przetwarzane są następujące dane:

  • Numer telefonu
  • Dodatkowe dane przekazane przez Państwa, takie jak:
      • Nazwisko
      • Numer zamówienia
      • Numer faktury
      • 12-cyfrowy numer INSIDER
      • Numer telefonu
      • Data urodzenia
      • Tytuł
      • Adres pocztowy
      • Kod pocztowy
      • Pozostałe dane

Proszę pamiętać, że rozmowy telefoniczne z reguły nie są nagrywane. Nagranie rozmowy telefonicznej odbywa się wyłącznie za uprzednią zgodą klienta (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).

12.4   Salesforce Service Cloud
W celu zapewnienia wsparcia przez Centrum Obsługi Klienta Peek & Cloppenburg w przypadku ewentualnych zapytań klientów, dane podane podczas kontaktu z Centrum Obsługi Klienta, jak również inne dane istotne dla realizacji Państwa zapytania lub do których zezwalają Państwo na dostęp (np. w celu działań marketingowych, obsługi konta klienta, zamówień towarów lub realizacji zamówień) są przekazywane do Salesforce Service Cloud (salesforce.com Germany GmbH, Erika-Mann-Str. 31-37, 80636 Monachium, Niemcy) i przechowywane na serwerach w Unii Europejskiej. W przypadku przekazania danych do państwa trzeciego poza Unią Europejską, obowiązują standardowe klauzule umowne Komisji Europejskiej zgodnie z art. 46 ust. 2 lit. c RODO oraz przepisy dotyczące ochrony danych zgodnie z art. 46 ust. 2 lit. b i art. 47 RODO (tzw. wiążące reguły korporacyjne).

12.5   Kontakt przez Trustpilot
Jeżeli opublikują Państwo opinię o Peek & Cloppenburg na Trustpilot na temat zakupu w sklepie internetowym Peek & Cloppenburg, możemy mieć interes w tym, aby się z Państwem skontaktować, np. w celu wspólnego rozwiązania opisanego przez Państwa problemu. W takim przypadku Centrum Obsługi Klienta Peek & Cloppenburg (Peek & Cloppenburg Dienstleistungs KG, Berliner Allee 2, 40212 Düsseldorf), któremu zleciliśmy to zgodnie z art. 28 RODO, skontaktuje się z Państwem za pośrednictwem serwisu Trustpilot i umożliwi Państwu przekazanie nam Państwa danych kontaktowych oraz ewentualnie numeru referencyjnego (np. numeru zamówienia lub numeru klienta). Następnie będziemy przetwarzać te informacje z informacjami z Państwa publicznego profilu Trustpilot w celu załatwienia sprawy opisanej przez Państwa w recenzji i skontaktowania się z Państwem. Podstawą tego przetwarzania jest nasz uzasadniony interes polegający na udzieleniu pomocy przez Centrum Obsługi Klienta (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Usuwamy dane powstałe w tym kontekście, gdy tylko Państwa wniosek zostanie ostatecznie rozpatrzony i przechowywanie nie jest już konieczne lub ograniczamy przetwarzanie, jeżeli istnieją prawne zobowiązania do zachowania danych.

12.6   Podstawa prawna
12.6.1   Przetwarzanie danych urządzenia podczas procesu wysyłania, o którym mowa w punkcie 12.1.3, ma na celu zapobieganie nadużywaniu formularza kontaktowego oraz zapewnienie bezpieczeństwa naszych systemów informatycznych. Podstawą prawną w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Dane te są usuwane najpóźniej po upływie siedmiu dni.

12.6.2   Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych, o których mowa w punkcie 12.1 w kontekście kontaktu z Państwem jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. Przetwarzanie jest niezbędne do rozpatrzenia Państwa zapytania.

13 Przekazywanie danych osobowych dostawcom usług

13.1   Współpracujemy z usługodawcami, którzy w naszym imieniu przetwarzają określone dane. Odbywa się to wyłącznie zgodnie z obowiązującym prawem o ochronie danych osobowych. W szczególności zawarliśmy z naszymi usługodawcami – w zakresie wymaganym przez prawo – umowy o przetwarzanie danych w naszym imieniu, które spełniają wymogi art. 28 RODO i wydajemy usługodawcom instrukcje dotyczące sposobu postępowania z tymi danymi. Poprzez staranny dobór dostawców i regularną kontrolę zapewniamy, że nasi usługodawcy podejmują wszelkie środki organizacyjne i techniczne niezbędne do ochrony Państwa danych.

13.2   O ile jest to konieczne do dostarczenia zamówionych przez Państwa produktów, przekazujemy Państwa dane osobowe firmie spedycyjnej, której zleciliśmy dostawę (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO). Firma spedycyjna wykorzystuje Państwa dane osobowe wyłącznie w celu realizacji dostawy. W celu ułatwienia śledzenia Państwa przesyłek mogą zostać Państwu udostępnione dalsze usługi firm spedycyjnych (np. funkcje śledzenia), z których mogą Państwo korzystać w sposób dobrowolny (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). Ponadto zewnętrzny usługodawca Paqato GmbH, Johann-Krane-Weg 6, 48149 Münster, Niemcy, który został umownie zobowiązany jako podmiot przetwarzający zgodnie z art. 28 RODO, wspiera nas w analizie i przetwarzaniu wysyłki.

13.3   Jeśli dane osobowe są przekazywane odbiorcom w krajach trzecich (poza EOG), odbywa się to na podstawie odpowiednich decyzji Komisji UE o adekwatności lub udzielane są odpowiednie gwarancje ochrony Państwa danych osobowych zgodnie z wymogami artykułu 46 RODO (standardowe klauzule umowne UE lub wiążące reguły korporacyjne). Na życzenie chętnie udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat odpowiednich gwarancji.

14 Usługi płatnicze

14.1   Jeżeli zawierają Państwo z nami umowy za pośrednictwem naszego sklepu, korzystamy z usług płatniczych od podmiotów trzecich, w zależności od wybranej przez Państwa metody płatności. Ponieważ płatność jest związana ze stosunkiem umownym z Państwem, podstawą prawną dla wszystkich metod płatności jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.

14.2   W przypadku zakupu za pomocą przelewu bankowego, otrzymujemy dane, które podają Państwo w tytule przelewu w banku prowadzącym Państwa rachunek. W tym przypadku nie przekazujemy żadnych informacji osobom trzecim.

14.3   Przy zakupie w naszym sklepie internetowym mają Państwo również możliwość skorzystania z usługi BLINK. W tym przypadku realizacja odbywa się za pośrednictwem naszego usługodawcy Adyen N.V., Simon Carmiggeltstraat 6-50, 1011 DJ, Amsterdam, Holandia.

14.4   Jeśli wybiorą Państwo płatność za pośrednictwem systemu PayPal , udostępnimy informacje zebrane podczas rejestracji, jak również informacje o transakcji i inne informacje związane z transakcją, takie jak wysłana lub żądana kwota, kwota zapłacona za produkty lub usługi, informacje o handlowcu, w tym szczegóły dotyczące instrumentów płatniczych użytych do transakcji, informacje o urządzeniu, dane techniczne dotyczące użytkowania oraz dane dotyczące lokalizacji firmie PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luksemburg, e-mail: [email protected] . Warunkiem jest, że założyli Państwo tam konto lub wyrazili zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych jako gość. Prosimy zapoznać się również z informacją o ochronie danych dostarczoną przez PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.

14.5   Płatność kartą kredytową odbywa się za pośrednictwem naszego usługodawcy Adyen N.V., Simon Carmiggeltstraat 6-50, 1011 DJ, Amsterdam, Holandia („Adyen N.V.”). Politykę prywatności znajdą Państwo pod adresem: https://www.adyen.com/pl_PL/policies-and-disclaimer/privacy-policy. We właściwych polach okna należy wpisać numer karty kredytowej, datę ważności i numer CVC (jeśli dotyczy). Jest to plug-in. Nie mamy wglądu w te dane. Nasz usługodawca przekazuje te dane, jak również Państwa dane osobowe i informacje o transakcji oraz inne informacje w związku z transakcją do odpowiedniego systemu płatności. W przypadku płatności (online) kartą MasterCard lub Visa, dane Państwa karty kredytowej (MasterCard, VISA, numer karty, cyfra kontrolna i okres ważności) są rejestrowane i przechowywane przez Adyen N.V. i przekazywane wyłącznie firmom zaangażowanym w proces płatności:

  • MasterCard, Mastercard Europe SA, Chaussée de Tervuren 198A, B-1410 Waterloo, Belgia,
  • dla VISA, banku wydającego ich karty.

14.6   W przypadku płatności kartą podarunkową przekazujemy numer karty podarunkowej i związany z nim PIN do transakcji Elektronische Zahlungssysteme GmbH, Fraunhoferstr. 10, 82152 Martinsried, Niemcy. Transact przetwarza te dane w ramach procesu aktywacji, doładowania, wykupu i wniosku o obciążenie zgodnie z przepisami o ochronie danych.

14.7   Aby skorzystać z usług Przelewy24 ( PayPro Spółka Akcyjna, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań ) do dokonania płatności konieczne jest posiadanie konta w banku, który obsługuje proces płatności Przelewy24. Jeżeli na końcu procesu zamawiania wybiorą Państwo metodę płatności Przelewy24, zostaną Państwo przekierowani do systemu Przelewy24. Tam wybierają Państwo swój bank i zostają przekierowani na stronę internetową wybranego banku, gdzie należy wprowadzić PIN i numer TAN, aby rozpocząć płatność. Po zakończeniu transakcji, powrócą Państwo na naszą stronę internetową. Po pomyślnym zakończeniu transakcji zakupu otrzymają Państwo potwierdzenie. Należy pamiętać, że banki pracują w różnych godzinach, więc w indywidualnych przypadkach przeprowadzenie procesu płatności i dostawy może ulec wydłużeniu.  Proces zamówienia zostaje zakończony po potwierdzeniu płatności, niezależnie od godzin pracy banku. Państwa dane dostępu do bankowości internetowej, takie jak PIN i TAN, nie są dostępne dla nas ani dla osób trzecich. Bliższe informacje dot. metody płatności Przelewy24 znajdują się na stronie https://www.przelewy24.pl.

14.8   Jeśli płacą Państwo przy odbiorze, zapisujemy również Państwa dane bankowe (IBAN), abyśmy mogli zwrócić cenę zakupu w przypadku zwrotu towaru. Udostępniamy Państwa numer IBAN zewnętrznemu usługodawcy, Theano GmbH, Kiefernweg 8, 49205 Hasbergen, Niemcy, w celu weryfikacji. Państwa dane nie bsą przechowywane przez tego usługodawcę. Zachowamy Państwa IBAN do końca okresu odstąpienia od umowy (zazwyczaj są to dwa tygodnie od daty dostawy). W przypadku zwrotu pieniędzy, przekażemy Państwa numer IBAN naszemu dostawcy usług finansowych w celu zwrotu ceny zakupu. Wszyscy usługodawcy, którym udzielamy zleceń, są zobowiązani jako podmioty przetwarzające do zachowania poufności zgodnie z art. 28 RODO.

14.9   Jeżeli chodzi o przepływ danych, to przy wszystkich transferach stosujemy procedurę szyfrowania „Transport Layer Security” (procedura TLS). W danym kroku płatności Państwa dane są przesyłane w formie zaszyfrowanej. W ten sposób są one pozbawione dostępu z zewnątrz.

14.10   Państwa dane zostaną usunięte, gdy tylko przestaną być potrzebne do osiągnięcia celu, dla którego zostały zebrane. Dotyczy to realizacji umowy lub realizacji działań przedumownych, gdy dane nie są już potrzebne do realizacji umowy. Możemy być zobowiązani umownie lub prawnie do przechowywania danych również po zakończeniu umowy (np. w celach podatkowych). To, jakie okresy przechowywania mają zastosowanie w danym przypadku, należy ustalić indywidualnie dla poszczególnych umów i stron umowy.

14.11   Na stronie internetowej można również sprawdzić saldo karty podarunkowej. Aby wyświetlić saldo na Państwa karcie podarunkowej, przetwarzamy numer bonu na karcie podarunkowej oraz PIN na karcie podarunkowej. Państwa powyższe dane zostaną usunięte natychmiast po wyświetleniu dostępnego salda. Podstawą prawną powyższego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. Jest to konieczne, aby wyświetlić saldo karty podarunkowej zgodnie z Państwa życzeniem. Aby móc przyporządkować i rozwiązać błędy techniczne podczas zapytania o saldo oraz aby móc wspierać Państwa w tym zakresie poprzez nasze Centrum Obsługi Klienta, przechowujemy numer bonu na karcie podarunkowej przez okres do jednego miesiąca od momentu złożenia przez Państwa zapytania o saldo. Podstawą prawną powyższego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Naszym uzasadnionym interesem jest możliwość udzielenia Państwu wsparcia w przypadku wystąpienia błędów. Naszym usługodawcą i podmiotem przetwarzającym zlecenia w zakresie zapytania o saldo na karcie podarunkowej jest firma Transact Elektronische Zahlungssysteme GmbH, Fraunhoferstr. 10, 82152 Martinsried, Niemcy.

15 Gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie danych osobowych w celach reklamowych i badania rynku

15.1   Dla celów marketingu bezpośredniego przetwarzamy Państwa nazwisko, adres e-mail, dane dotyczące Państwa zakupów (zakupione towary) oraz Państwa adres, aby wysyłać Państwu pocztą elektroniczną i tradycyjną reklamy podobnych towarów i usług. W każdej chwili mogą Państwo sprzeciwić się otrzymywaniu reklam, np. w formie pisemnej, zwracając się na adres podany w punkcie 1.1. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO na podstawie naszego uzasadnionego interesu w informowaniu Państwa o towarach i usługach za pomocą marketingu bezpośredniego.

15.2   Ankiety dla klientów
W różnych momentach zakupów w naszym sklepie internetowym mają Państwo możliwość przekazania informacji zwrotnej dotyczącej Państwa doświadczeń. W przypadku zaproszenia do wyrażenia opinii podstawą prawną jest Państwa zgoda zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Zebrane dane zostaną wykorzystane wyłącznie do użytku wewnętrznego i pomogą nam sprawić, by Państwa kolejna wizyta na peek-cloppenburg.pl była jeszcze bardziej satysfakcjonująca. W realizacji wspiera nas zewnętrzny usługodawca Qualitize GmbH, Fuhlsbüttler Str. 29a, 22305 Hamburg, Niemcy, który został zobowiązany umową jako podmiot przetwarzający zgodnie z art. 28 RODO. Wytyczne dotyczące ochrony danych znajdą Państwo na stronie www.qualitize.de/privacy.

16 Państwa prawa jako użytkownika

Poniżej podsumowujemy Państwa prawa wynikające z RODO.

16.1 Prawo do odwołania oświadczenia o wyrażeniu zgody zgodnie z prawem o ochronie danych - art. 7 ust. 3 RODO

W każdej chwili mogą Państwo odwołać swoje zgody. Odwołanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody do momentu jej odwołania. Odwołanie należy skierować na adres:

[email protected]

lub pocztą na adres:

Fashion ID GmbH & Co. KG
Centrum Obsługi Klienta
Berliner Allee 2
D-40212 Düsseldorf, Niemcy

lub skorzystać z opcji odwołania, opisanych w innym miejscu niniejszej polityki prywatności (np. poprzez zmianę preferencji dotyczących plików cookie po wyrażeniu zgody).

16.2   Prawo do informacji – art. 15 RODO
Mogą Państwo zażądać wyczerpujących informacji na temat dotyczących Państwa danych oraz okoliczności ich przetwarzania, takich jak cele, dla których dane te są przetwarzane lub okres ich przechowywania.

16.3   Prawo do sprostowania – art. 16 RODO
Mogą Państwo zażądać poprawienia niedokładnych danych dotyczących Państwa.

16.4   Prawo do usunięcia danych – art. 17 RODO
Zasadniczo mogą Państwo zażądać od nas usunięcia danych dotyczących Państwa, jeżeli dane te nie są już potrzebne z przyczyn prawnych lub nie mogą być dłużej przetwarzane.

16.5   Prawo do ograniczenia przetwarzania danych – art. 18 RODO
Mają Państwo prawo zażądać od nas ograniczenia przetwarzania danych zgodnie z art. 18 RODO. Prawo to istnieje w szczególności w przypadku, gdy między Państwem a nami występują rozbieżności co do prawidłowości danych osobowych, przez okres wymagany do sprawdzenia prawidłowości, jak gdy w przypadku istniejącego prawa do usunięcia danych żądają Państwo ograniczonego przetwarzania zamiast ich usunięcia; ponadto w przypadku, gdy dane nie są już niezbędne do celów realizowanych przez nas, ale są Państwu potrzebne do dochodzenia, wykonywania lub obrony roszczeń prawnych, jak również w przypadku, gdy z wykonanie sprzeciwu jest nadal przedmiotem sporu między nami a Państwem.

16.6   Obowiązek powiadomienia – art. 19 RODO
Jesteśmy zobowiązani do poinformowania wszystkich odbiorców, którym ujawniono Państwa dane, o sprostowaniu lub usunięciu Państwa danych lub ograniczeniu ich przetwarzania. Nie dotyczy to jedynie sytuacji, gdy podanie informacji jest dla nas niemożliwe lub wymaga nieproporcjonalnie dużego wysiłku. Na Państwa życzenie poinformujemy Państwa o tych odbiorcach.

16.7   Prawo do przenoszenia danych – art. 20 RODO
Mają Państwo prawo do otrzymania od nas dotyczących Państwa danych osobowych we wspólnym formacie nadającym się do odczytu maszynowego zgodnie z art. 20 RODO lub do przekazania ich innemu administratorowi danych.

16.8   Prawo do sprzeciwu zgodnie z art. 21 RODO
W przypadku przetwarzania danych osobowych w celu realizacji zadań w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit. e) RODO) lub w celu realizacji uzasadnionych interesów (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), mogą Państwo w każdej chwili wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych osobowych ze skutkiem na przyszłość. W przypadku sprzeciwu musimy powstrzymać się od dalszego przetwarzania Państwa danych w wyżej wymienionych celach, chyba że

  • istnieją ważne prawnie chronione podstawy do przetwarzania, które są istotniejsze od Państwa interesów, praw i swobód lub
  • przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, wykonania lub obrony roszczeń prawnych.

W każdej chwili mogą Państwo wyrazić sprzeciw wobec wykorzystywania Państwa danych w celu reklamy bezpośredniej ze skutkiem na przyszłość. W przypadku sprzeciwu musimy powstrzymać się od dalszego przetwarzania Państwa danych w celu reklamy bezpośredniej.

16.9   Prawo do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji – art. 22 RODO
Mają Państwo prawo nie podlegać decyzji opartej wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych – w tym profilowaniu – jeżeli wywołuje ona skutki prawne dotyczące Państwa lub dotyczy Państwa interesów w podobny sposób. Zautomatyzowany proces podejmowania decyzji jest wyjątkowo dopuszczalny, jeżeli (i) wyrazili Państwo wcześniej na to wyraźną zgodę lub (ii) decyzja jest niezbędna do zawarcia lub wykonania umowy między Państwem a nami lub (iii) pozwalają na to obowiązujące przepisy prawne, a przepisy te zawierają odpowiednie środki ochrony Państwa praw i swobód oraz Państwa uzasadnionych interesów.
W przypadkach (i) i (ii) podejmiemy odpowiednie kroki w celu zabezpieczenia Państwa praw i swobód oraz Państwa uzasadnionych interesów. W tym celu należy uzasadnić swoje stanowisko, zakwestionować automatyczną decyzję i poprosić o osobiste rozpatrzenie sprawy przez jednego z naszych pracowników.

16.10   Prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – art. 77 RODO
Mają Państwo prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie przez nas danych dotyczących Państwa narusza ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO).