personal shopping
Personl Shopping Logo
Odkryj naszą ekskluzywną
usługę PERSONAL SHOPPING!

Potrzebujesz porady w wyborze nowego outfitu, chcesz znaleźć idealną stylizację na każdą okazję lub skorzystać z profesjonalnej porady dotyczącej rozmiaru lub kroju? Zarezerwuj teraz darmowy termin na PERSONAL SHOPPING w jednym z naszych sklepów!
Z usługi mogą skorzystać wyłącznie uczestnicy programu Insider. Oferujemy całkowicie niezobowiązującą poradę – na końcu to Ty zdecydujesz, czy chcesz dokonać zakupów.

Vorteile
Twoje zalety

w skrócie:

  • 1 godzina dla Ciebie: Nasz ekspert w dziedzinie mody pozostaje wyłącznie do Twojej dyspozycji.
  • Bezpłatnie i niewiążąco: Pozwól nam się zainspirować – bez obowiązku zakupu.
  • Napoje powitalne: Spędź z nami czas w miłej atmosferze.
  • Profesjonalne porady dotyczące stylu: Niezależnie od tego, czy chodzi o strój biznesowy, swobodne stylizacje na co dzień, czy na specjalne okazje – znajdziemy dla Ciebie idealny outfit.
  • Spokojna atmosfera zakupów: Bez stresu i pośpiechu – Twoje życzenia są dla nas najważniejsze.


 Zarezerwuj już teraz termin na PERSONAL SHOPPING!

Zarezerwuj termin
Jak będzie wyglądać spotkanie PERSONAL SHOPPING:
  1. Przyjazd i relaks – Rozpocznij swoją wizytę od orzeźwiającego napoju powitalnego w naszym stylowym sklepie.
  2. Twój osobisty doradca stylu – Będziesz miał(a) godzinę wyłącznie dla siebie. Twój doradca przeanalizuje Twój styl, doradzi w kwestii krojów, kolorów i materiałów, a także stworzy doskonale dopasowane do Ciebie outfity.
  3. Odkryj nowe stylizacje – Niezależnie od tego, czy potrzebujesz ubrań do pracy, na co dzień, czy na specjalną okazję – wspólnie stworzycie look, który idealnie do Ciebie pasuje.
  4. Ty decydujesz – Pod koniec wizyty będziesz mógł(a) spokojnie zdecydować, które elementy garderoby chciałbyś/chciałabyś zakupić.


Gotowy(a) na osobistą metamorfozę stylu? Zarezerwuj termin na PERSONAL SHOPPING już teraz!

Mann mit schwarzem Anzug

Najczęściej zadawane pytania

dotyczące PERSONAL SHOPPING

Jak zarezerwować termin na spotkanie PERSONAL SHOPPING?

Możesz łatwo zarezerwować darmowy termin za pomocą naszego serwisu do rezerwacji na stronie internetowej. Wybierz dogodny dzień, godzinę i lokalizację jednego z naszych współpracujących sklepów. Podczas procesu rezerwacji zapytamy Cię o kilka szczegółów, takich jak okazja, styl i rozmiar, abyśmy mogli jak najlepiej przygotować się do Twojej wizyty.


Jak daleko do przodu mogę zarezerwować termin?

Termin możesz zarezerwować najwcześniej 14 dni przed wizytą i najpóźniej 2 dni przed. Każda wizyta trwa godzinę, ale nie musisz jej wykorzystać w całości. Jeśli potrzebujesz więcej czasu, w zależności od naszych możliwości doradca zdecyduje na miejscu, czy konieczne będzie umówienie dodatkowego spotkania.


Czy mogę przyjść na konsultację z osobą towarzysząca?

Jeśli chcesz umówić konsultację dla kilku osób, możesz wybrać podczas rezerwacji terminu opcję konsultacji grupowej. Jeśli potrzebujesz indywidualnej konsultacji, ale chciałbyś/chciałabyś zabrać ze sobą osobę towarzysząca, prosimy o wskazanie tego w polu tekstowym podczas rezerwacji. W ten sposób będziemy w stanie odpowiednio przygotować się do wizyty.


Czy mogę wybrać konkretnego doradcę?

Aktualnie ta opcja nie jest dostępna. Pracujemy jednak nad tym, aby była możliwa w przyszłości.


W jaki sposób będę poinformowany o moim terminie?

Natychmiast po rezerwacji otrzymasz e-mail z potwierdzeniem i wszystkimi ważnymi informacjami dotyczącymi Twojego spotkania. Dzień przed terminem oraz 2 godziny przed wizytą otrzymasz przypomnienie na e-maila.


Co się stanie, jeśli nie będę mógł/mogła przyjść na konsultację?

W takiej sytuacji możesz łatwo przełożyć lub anulować termin za pomocą naszego narzędzia do rezerwacji. Odpowiednie linki znajdziesz w wiadomości potwierdzającej.


W jakich sklepach możliwa jest konsultacja?

Nasze personalne doradztwo jest aktualnie dostępne w następujących sklepach: Warszawa, Kraków, Gdańsk, Wrocław, Łódź, Katowice, Kielce, Szczecin.


Czy muszę przynieść coś specjalnego na spotkanie?

Nie trzeba przynosić niczego specjalnego. Ważne, abyś czuł/czuła się komfortowo!


Kiedy otrzymam odpowiedź dotycząca mojej rezerwacji?

Natychmiast po rezerwacji otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy z realizacją Twojego terminu niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą.